در آغاز سال تحصیلی جدید؛

با هم مشق محبت بنویسیم

هرمزگان/ کلمه نیوز-مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان با اعلام اینکه شورعاطفه ها از ۱۵ شهریور سالجاری با شعار" باهم مشق محبت بنویسیم " آغاز شده گفت : در این رابطه۴۷۰ پایگاه شور عاطفه ها جهت حمایت از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در هرمزگان برپاشد .

جلیل تراهی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک های ما در دو مرحله جشن عاطفه  ها در مهر ماه و جشن نیکوکاری در نوروز در دستور کار است خاطرنشان کرد: خود اتکایی خانواده ها و جامعه هدف کمیته امداد از دغدغه های ماست .

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم توانمند سازی اقتصادی را رقم بزنیم بیان کرد: اگر قرار است زنجیره فقر قطع شود فرزندان ما باید صاحب کرسی های کشوری شوند و این محقق می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان با تاکید بر  توسعه فرهنگ ایثار، نیکوکاری ، احسان و انفاق ، بیان داشت : هزینه جهت ادامه تحصیل دانش آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد امام اولویت این ارگان است .

وی با بیان اینکه در آغاز بازگشایی مدارس ۴۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت حمایت  امداد استان هستندگفت: ۲۰۰ هزار پاکت کمک های شورعاطفه ها تهیه شده است که همزمان با بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان توزیع می شود .

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان ، با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته کمک های جمع شده در شور عاطفه ها مبلغ ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود ، تصریح کرد : خیرین می توانند غیرحضوری از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۲۲ یا با شماره گیری #۰۷۶*۸۸۷۷* کمک های نقدی خود را واریز کنند .

وی با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان و پالایش نفت بندرعباس در زمینه عمل به مسئولیت اجتماعی خود به ترتیب سرپرستی  ۱۰ هزار فرزند و ۵ هزار فرزند را تقبل کرده اند ، اعلام کرد : فولاد هرمزگان با امضای قراردادی طی هفته آتی سرپرستی ۱۰ هزار فرزند دیگر را متقبل می شود و بزرگترین حامی معنوی فرزندان در بحث مسئولیت های اجتماعی با سرپرستی جمعا ۲۰ هزار فرزند خواهد بود.

تراهی با بیان این موضوع که  از ۳۱ شهریور تا یکم مهر ماه امسال  با ۲۰۰ دانش آموز هرمزگانی در شهرستان میناب به استقبال پانسیون مطالعاتی می رویم گفت : این پانسیون به مدت ۹ روز با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار در هرمزگان برگزار می شود و ما دومین استان در کشور هستیم که امتیاز برگزاری این رویداد را داریم .

وی با اشاره به اینکه۴۵۰۰ دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه ها تحت حمایت داریم،  عنوان کرد: در  کنکور امسال ۹۲ دانش آموز تحت پوشش در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

انتهای پیام/

خبرنگار : شهین صادقی