جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

در جهاد تبیین، خودباوری باید برای جوانان و نوجوانان به عنوان یک فرهنگ حاکم شود

مرکزی-کلمه نیوز- جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در جهاد مقدس تبیین باید برای جوانان و نوجوانان خودباوری به عنوان یک فرهنگ حاکم شود و باید با این رسالت مهم بار دیگر فرهنگ ما می توانیم به نسل جدید منتقل شود و البته ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی برای جوانان از دیگر اهداف مهم جهاد تبیین باشد.

محمدرضا عسگری در آیین تجمع دانشگاهیان دانشگاه اراک در محکومیت هتک حرمت به مقدسات و توهین به ارزش های اسلامی افزود: جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنها در جنگ شناختی است و امروز بیان و تبیین صحیح روایت ها و حماسه های هویت ساز برای نسل جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اظهار کرد: باید با ابتکار و خلاقیت نسل جوان از حماسه ها و دستاوردهای عظیم انقلاب در بخش های مختلف آگاه شوند و دانشگاه ها رسالت سنگین در این خصوص دارند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه اقتدار منطقه ای و مقاومت فعال جمهوری اسلامی دشمنان را عصبانی کرده،گفت: پیروزی های جبهه مقاومت که به برکت انقلاب اسلامی است نقشه های دشمنان را دچار سرنگونی کرده و به شدت دچار خطای محاسباتی شده و لذا دشمن پس از شکست های متعدد تاکتیک خود را عوض کرده و رو به جنگ ترکیبی علیه ملت آورده است.

وی ادامه داد: باید با ابتکار و خلاقیت نسل جوان از حماسه ها و دستاوردهای عظیم انقلاب در بخش های مختلف آگاه شوند و دانشگاه ها رسالت سنگین در این خصوص دارند.

عسگری یادآور شد: دفاع مقدس الگو و چارچوب ماندگاری برای نظام اسلامی ایجاد کرد و امروز در حال بهره گیری از تجربیات ارزشمند دفاع مقدس هستیم و بسیاری از موفقیت های انقلاب اسلامی و اقتدار روز افزون به برکت مجاهدت های دفاع مقدس است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب از ابتدای شکل گیری نظام اسلامی راهبردهای مختلفی در دستور کار گذاشتند که به برکت نعمت ولایت فقیه و هوشیاری و در صحنه بودن مردم با شکست سنگین مواجه شدند و البته روی آوردن به دروغ و نیرنگ از شگردهای دیرینه دشمن علیه ملت است و امروز این توطئه با عنوان جنگ شناختی علیه ملت توسط دشمنان در حال انجام است.

عسگری تاکید کرد: متأسفانه دشمنان با ابزار فضای مجازی و عملیات روانی که با چاشنی دروغ و نیرنگ همراه است به دنبال مدیریت افکار جوانان و نوجوانان است و باید نسبت به توطئه های آنها همواره هوشیار بود.