اجرای ۸۴ ویژه برنامه ورزشی و فرهنگی هیات ورزش های همگانی استان فارس در هفته دفاع مقدس

فارس_ مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس مناسبتی است که تنها به یک نام و هفته ختم نمی شود ، بلکه نقطه افتخار و صلابت ایران است ، چرا که هشت سال فرزندان غیور این سرزمین مردانه با دست خالی در برابر تهاجم تمام ابرقدرت ها ایستادگی کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست نااهلان نیافتد و در این راه فرزندان ایران بزرگ جان شیرین خود را فدای اقتدار و امنیت این سرزمین نمودند.

کلمه نیوز _ محمدرضا جعفری در ادامه افزود: در این مسیر سخت و دشوار خانواده های شهدا و ایثارگران در کنار مردم صبورانه و متعهدانه از کیان این سرزمین دفاع کردند تا این درخت تنومند که با خون شهدا آبیاری شد امروز به بار بنشیند و ایران به قدرت جهانی و تاثیر گذار در دنیا تبدیل گردد.
جعفری با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با شعار محوری “ما مقاوم هستیم” اجرا شد ، افزود: عنوان برنامه هایی از قبیل تجلیل از پیشکسوتان،جانبازان و رزمندگان ، ورزش برای همه ویژه محلات ، مسابقه کتابخوانی، مسابقه عکاسی و شرکت در یادواره های شهدا، مشارکت در اردوهای جهادی فرهنگی ، نذر خون و نذر ورزشی تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر و معیشتی از مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس ۱۴۰۱ هیات ورزش های همگانی استان فارس بود.
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس با تقدیر از همراهی خانواده بزرگ همگانی استان فارس اضافه کرد امسال در شهرستان های فارس با مشارکت خانواده بزرگ همگانی ۸۴ برنامه ورزشی و فرهنگی برگزار شد.
جعفری در پایان از خیرین ورزشی درخواست کرد تا با مشارکت در برنامه های ویژه همگانی در راستای توسعه ورزش و سلامتی عموم اقشار جامعه مشارکت نمایند.