فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

خودباوری و مسئولیت پذیری مهمترین دستاورد دفاع مقدس است

مرکزی-کلمه نیوز- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: خودباوری و مسئولیت پذیری مهمترین دستاورد دفاع مقدس است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در دیدار با خانواده های معظم شهدا به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: این دو مولفه مهم موجب شد ایران اسلامی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند و گام دوم انقلاب باید دستاوردهای دفاع مقدس به خوبی برای جوانان تبیین و به عنوان فرهنگ نهادینه شود.

وی ابراز کرد: جهاد تبیین در مقابله با دستاوردهای دفاع مقدس امروز برای جوانان باید به خوبی تبیین شود و لذا جهاد تبیین در راستای بازخوانی و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان از اهمیت بسیاری برخوردار است.
دشمن، مصداق دفاع مقدس است.

سردار کریمی ادامه داد: تبیعیت از ولایت و مجاهدت های شهدا و رزمندگان در طول انقلاب اسلامی همواره رمز موفقیت کشور در بحران های مختلف بوده و اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی علیرغم توطئه های ۴۳ ساله دشمن به برکت خون مطهر شهدا است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پاسداری از ارزش های اسلامی و جلوگیری از تحریف و مقابله جدی با جنگ شناختی دشمنان وظیفه همه مسئولین و افراد تأثیرگذار است چراکه دشمن بعد از شکست های جدی در راهبردهای ۴۳ ساله علیه ملت به دگرگونی واقعیت ها روی آورده و در جنگ روایت ها می خواهد جای جلاد و شهید را عوض کند و واقعیت ها را وارونه جلوه دهد.

کریمی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امت رسول الله (ص) در واکنش به هتک حرمت به مقدسات بیان کرد: حضور مردم به عنوان رکن اصلی حرکت و پیشرفت کشور همواره جامعه را از شر تهدیدات و توطئه های دشمنان بیمه کرده و مردم اجازه هیچ گونه خدشه و آسیب به امنیت کشور نخواهند داد.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در اجتماع بزرگ و باشکوه امت رسول الله(ص) بار دیگر وفاداری ملت به مکتب اسلام، ولایت و ارزش های اسلامی را نشان داد و موجب یأس و نا امیدی دشمنان شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز دفاع مقدس همچنان در کشور ادامه دارد و جهاد تبیین در مقابله با توطئه های دشمنان از مصادیق دفاع مقدس است،گفت: همانگونه که مردم شجاع و غیور ایران اسلامی در دفاع مقدس بزرگترین حماسه ها خلق کردند امروز در جهاد تبیین باید همه مردم نقش آفرین باشند و نسل جوان و نوجوان جامعه را از حماسه های انقلاب اسلامی به خوبی آگاه کنند.

گفتنی است در این آیین از خانواده های معظم شهیدان محمد سالیانی، مسلم مرادی و مجتبی محسنی تقدیر به عمل آمد، در این دیدار سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی، امیر صادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، سردار هوشیار فرمانده آموزشگاه مالک اشتر، کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی حضور داشتند.