با مشارکت شرکت معدنی املاح ایران صورت گرفت؛

دبستان  نیک اندیشان روستای راهزان افتتاح شد

مرکزی-کلمه نیوز- همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس آئین افتتاح دبستان نیک اندیشان روستای راهزان با مشارکت شرکت معدنی املاح ایران صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران، آئین افتتاح دبستان نیک اندیشان روستای راهزان روز دوشنبه مورخ ۴ مهرماه سال جاری، همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، خیرین مدرسه ساز، مدیران شرکت معدنی املاح ایران و همچنین دانش آموزان روستا برگزار شد.

در این آئین از سوی شرکت معدنی املاح ایران به همه دانش آموزان روستا کیف و لوازم التحریر اهدا شد. در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز و شرکت معدنی املاح ایران به پاس مشارکت در احداث این دبستان، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

گفتنی است؛ این دبستان با زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به همت خیرین مدرسه ساز و مشارکت شرکت معدنی املاح ایران در روستای راهزان احداث شد.

اهدای بسته های کیف و نوشت افزار به دانش آموزان روستاهای اطراف کارخانه سولفات سدیم اراک

شرکت معدنی املاح ایران همزمان با آغاز سال تحصیلی اقدام به تهیه بسته های کیف و نوشت افزار برای دانش آموزان روستاهای اطراف کارخانه در مجتمع تولیدی اراک نمود.

همچنین شرکت معدنی املاح ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، همچون سال گذشته با شروع سال تحصیلی جدید, با تهیه بسته های کیف و نوشت افزار برای دانش آموزان مدرسه ابتدایی آفرینش روستای طرمزد، روز شنبه مورخ ۲ مهرماه با حضور مدیر کارخانه و مدیر تولید سولفات سدیم اراک در مدرسه، این هدایا را به دانش آموزان اهدا کرد.

بر اساس این گزارش؛ همزمان با افتتاح مدرسه نیک اندیشان روستای راهزان در مهرماه، از سوی مجموعه معدنی املاح ایران برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی این روستا نیز بسته های کیف و نوشت افزار تهیه و به دانش آموزان اهدا شد.