پیشرفت ۷۰ درصدی مرکز تجزیه مبادلات پستی خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل پست خوزستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی مرکز تجزیه مبادلات پستی خوزستان گفت: در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز، این طرح تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

مهران حموله در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مرکز در حال احداث تجزیه مبادلات پستی خوزستان در اهواز اظهار کرد: مرکز جدید تجزیه مبادلات پستی خوزستان در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روند احداث آن به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه مهم اداره کل پست خوزستان حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای تکمیل آن از محل اعتبارات عمرانی استان مصوب شده اما تخصیصی انجام نشده است.

مدیرکل پست خوزستان گفت: در صورت تخصیص این اعتبار تا پایان سال مرکز جدید تجزیه مبادلات پستی خوزستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

حموله ادامه داد: یکی از مهمترین کمک‌هایی که راه‌اندازی مرکز تجزیه مبادلات در خوزستان به مجموعه پست می‌کند، همگرایی بسیاری از فعالیت‌های متنوع پستی است که منجر به سیر سریع مرسولات پستی خواهد شد و عملیات پستی تا حدود یک سوم کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این مرکز، جریان مبادلات پستی مکانیزه می‌شود و شاهد تسهیل روند تجزیه، توزیع و رهسپاری مرسولات پستی خواهیم بود.

مدیرکل پست خوزستان ادامه داد: مساحت این طرح ۸۰۰۰ متر مربع و زیربنای آن ۲۵۰۰ متر مربع است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال شاهد بهره‌برداری و افتتاح این طرح مهم پستی در استان خوزستان باشیم.

انتهای پیام