اعلام آمادگی بنزما برای رویارویی با اوساسونا

کاپیتان رئال مادرید از آمادگی خود برای دیدار برابر اوساسونا خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، کریم بنزما به خاطر آسیب دیدگی سه بازی اخیر رئال مادرید را در لالیگا و همچنین دو بازی اخیر تیم ملی فوتبال فرانسه در لیگ ملت های اروپا را از دست داد.

بنزما در گفت و گویی که با سایت رسمی باشگاه رئال مادرید داشت از آمادگی خود برای بازگشت به میادین خبر داد.

کاپیتان رئال مادرید اعلام کرد که می تواند تیمش را در بازی یکشنبه برابر اوساسونا همراهی کند. او گفت: بسیار خوشحالم که به تمرین گروهی برگشتم. در چند بازی اخیر نتوانسته ام به خاطر  آسیب دیدگی به میدان روم و اکنون آماده بازگشت هستم. بی صبرانه منتظر بازی یکشنبه با اوساسونا هستم.

او ادامه داد: در روزهای اخیر بسیار خوب تمرین کرده ام و از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار دارم. من حتی در خانه هم تمریناتی داشته ام. اکنون احساس می کنم که در وضعیت خوبی به سر می برم.

بازگشت کریم بنزما خبر بسیار خوبی برای آنچلوتی خواهد بود. او فصل قبل عملکرد خیره کننده ای در ترکیب رئال داشت و بیشترین نقش را در قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان  اروپا و رقابت های لالیگا داشت البته رئال مادرید نشان داده است که راه پیروزی را حتی بدون بنزما هم بلد است.

رئال در ۶ بازی که در رقابت های لالیگا به میدان رفته به پیروزی دست پیدا کرده است و در لیگ قهرمانان اروپا هم در هر دو بازی پیروز شده است.

انتهای پیام