فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:

دشمنان آمال و آرزوهای خود را به گور خواهند برد

فارس_ فرمانده سپاه ناحیه  محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: دشمنان و منافقین در یک صف آرایی و آرایش نمایان با میدان داری و مدیریت افکار عمومی و پشتیبانی عده ای پول پرست خیال می کنند بر این مردم و نظام غلبه پیدا می کنند.

کلمه نیوز _ سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز درجمع نمازگزاران نماز جمعه شهرک گلستان در سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس رویداد بسیار بزرگی برای رشادت طلبی و حماسه آفرینی و مقاومت ملتی است که در تاریخ ثبت شد.

وی با بیان اینکه دشمنان بدنبال فراموشی رویداد دفاع مقدس از صحنه تاریخ این ملت است گفت: مادامی که فرهنگ رشادت طلبی و مقاومت در این مردم طنین افکن باشد بر این نظام نمی توانند غلبه پیدا کنند و گواه آن برنامه ریزی برای تو طئه ها و فتنه های مختلف در مقطع های این انقلاب بوده است.

سرهنگ احمدی جابری گفت: با هوشیاری و بیداری مردم حرکت های خبیث بر این نظام و انقلاب راه به جایی نمی برد و این نصرت الهی است و باید دراین مشیر هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: شهادت طلبی و رشادت طلبی دفاع مقدس درس امروز و فردای ماست و دشمنان بدانند آمال و آرزوی براندازی نظام و انقلاب به گور خواهند برد.