اینیستا: دوست داشتم در جام جهانی باشم/ امیدوارم مسی بدرخشد

ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که دوست داشت در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان رود. او امیدوار است که مسی با تیم ملی آرژانتین بدرخشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوره، آندرس اینیستا ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا برای دیدن بازی های جام جهانی راهی قطر شده است.

او در یک برنامه زنده تلویزیونی شرکت کرد. اینیستا درباره جام جهانی قطر گفت:  جام جهانی همواره پیچیده و پر از شگفتی ها است و تا کنون هم سورپرایزهای زیادی دیده ایم. هر بازی طعم و رنگ و بوی خاص خود را دارد و تیم ها به راحتی پیروز نمی شوند. برای پیروز شدن باید از همه نظر خوب و آماده بود.

او دامه داد: تیم ملی فوتبال عربستان با انرژی و قدرت بالایی بازی کرد و نشان داد که در حفظ توپ خوب است. آنها می دانستند که در میدان چه می خواهند و آرژانتین را خیلی اذیت کردند. در ورزشگاه شور و هیجان زیادی برای پیروزی عربستان وجود داشت. این بازی نشان داد که در فوتبال هیچ چیزی غیر ممکن نیست. در سال های اخیر من به خاطر حضور در لیگ ژاپن با فوتبال در کشورهای عربی آشنا شدم و دوستانی هم در السد قطر و عربستان و همچنین دبی دارم.

او درباره حمله به میزبانی قطر گفت:  آنچه که می توانم بگویم این است که ما در قطر واقعا خوشحال هستیم و از فضای موجود لذت می بریم. میزبانی در جام جهانی نیاز به تلاش زیادی دارد و قطر این کار را انجام داد. به نظرم این جام جهانی از بهترین دوره های جام جهانی است. من دوست داشتم که در این جام جهانی تیم ملی اسپانیا را همراهی کنم اما نشد. دیدار اسپانیا و کاستاریکا را از نزدیک دیدم و بسیار خوب ظاهر شدیم. اکنون باید روی دیدار با آلمان تمرکز کرد.

اینیستا در پایان درباره مسی گفت:من با مسی صحبت کردم. آنها شروع خوبی نداشتند اما هنوز دو بازی دیگر باقی مانده است. وقتی مسی در میدان است برای او بهترین را آرزو می کنم. امیدوارم که او در این جام جهانی بدرخشد. درباره رونالدو هم باید بگویم که او می تواند در هر باشگاهی در جهان بازی کند.

انتهای پیام