دی بروین: نمی دانم چرا بهترین بازیکن شدم / خوب نبودیم

هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک از نمایش تیمش برابر کانادا راضی نیست. او از اینکه جایزه بهترین بازیکن میدان به او رسید متعجب شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال بلژیک جام جهانی ۲۰۲۲ را با پیروزی آغاز کرد.

بلژیک که به مصاف کانادا رفت به سختی و تنها با یک گل به پیروزی رسید. در این بازی کورتوا نمایش بسیار خوبی داشت و توانست یک ضربه پنالتی را مهار کند اما این دی بروین بود که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک از نمایش تیمش برابر کانادا راضی نیست. او از اینکه جایزه بهترین بازیکن میدان به او رسید متعجب شده است. او گفت: من براین باور نیستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتم. نمی دانم که چرا جایزه بهترین بازیکن میدان به من رسید. شاید تنها به خاطر اسم من این جایزه را دریافت کردم چرا که کانادا بازی بهتری را نسبت به ما به نمایش گذاشت.

دی بروین ادامه داد: از نمایش تیم در این بازی راضی نیستم و باید در بازی های بعدی بهتر از این ظاهر شد و پیشرفت کرد. در بازی  امشب اصلا دقت لازم را نداشتیم و این چیزی است که باید در بازی های بعدی آن را مد نظر قرار داد با این حال ما روحیه جنگندگی را داشتیم و این بسیار مهم است.کمترین میزان کیفیت و انتظارات را به نمایش گذاشتیم . خودمان شرایط را برای خود سخت کردیم و این باعث شد تا فشار زیادی را تحمل کنیم.

انتهای پیام