در اراک برگزار شد؛

مراسم تقدیر و تجلیل از رئیس هیات کاراته استان مرکزی و قهرمانان کاراته شهرستان اراک

مرکزی-کلمه نیوز-مراسم تقدیر و تجلیل از رئیس هیات کاراته استان مرکزی و قهرمانان کاراته شهرستان اراک برگزار شد.

مراسم تقدیر و تجلیل از جمشید زند رئیس هیات کاراته استان مرکزی به مناسبت
اخذ درجه جهانی داوری در کشور ترکیه و قهرمانان کاراته شهرستان اراک توسط هیات کاراته شهرستان اراک برگزار شد.

در این مراسم نیکوهمت رییس هیات کاراته شهرستان اراک، گفت: در هر مناسبتی سعی هیات شهرستان اراک بر برگزاری مسابقات،کلاس های آموزشی،همایش ها و تجلیل از قهرمانان شهرستان می‌باشد که تا کنون با اتحاد و همدلی در بخش بانوان و آقایان کارهای خوبی انجام گرفته است.

جمشید زند رئیس هیات کاراته استان مرکزی نیز بیان کرد: هیات شهرستان اراک در تمامی موارد خوب کار کرده اس و این هیات، هیاتی کاملا پویا و فعال می‌باشد.

وی افزود: در استان در بخش کومیته و کاتا قهرمانان ملی در رده های مختلف داریم که استان مرکزی را در رده بالای کاراته کشور قرار داده است که از آن جمله می توان به کسب مدال زرین حیدری در ترکیه که نشان از شایستگی استان مرکزی در رده ملی و جهانی دارد، اشاره کرد.

در این مراسم از علیرضا حیدری قهرمان جهان در کشور ترکیه ،محمد حسین فراهانی عضو تیم ملی و همچنین سنسی حیدری مربی وی، قدر دانی شد.

گفتنی است باشگاه کاراته امام رضا علیه السلام با مربیگری سنسی حیدری از باشگاه های برتر کشور می‌باشد.

همچنین از دختران قهرمان شهرستان که در چندین نوبت مسابقات کاراته وان های کشوری موفق به کسب عناوین مختلف شده بودند با کارت هدیه ولوح تقدیر قدردانی شد.

دختران قهرمان نیوشاآهنگرانی ،هستی هفته خانک و مبینا آهنگرانی هنرجویان آکادمی وحدت به مربیگری سنسی لطیفی و سنسی انصاری هستندولازم بذکر است دختر قهرمان ستایش صالحی که چند دوره قهرمان کاراته وان های کشور شده و تا آخرین مرحله انتخابی مسابقات جهانی حضور داشتند قبلا تقدیر شده بود.

ضمنا در ادامه از قهرمان رضا خوانساری از قهرمانان ارزنده سبک های آزاد در کاراته وان هنرجوی استاد خوانساری بنیانگذار سبک شین رزم ذوالفقاربدلیل کسب مقام سوم مسابقات کاراته وان سبک های آزاد تجلیل شد.

همچنین از قهرمان علی اصغر کریمی موفق به کسب مقام دوم مسابقات قهرمانی کاراته کارگری کشور شده بود نیز تقدیر شد کریمی از هنرجویان آکادمی وحدت و هنرجوی پیشکسوت کاراته استان مرکزی نصرت‌الله کریمی می‌باشد.