دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز در میان برترین‌های فناوری نانو کشور

خوزستان - دانشجوی مقطع کارشناسی رشته شیمی پردیس صنعتی شهدای هویزه دانشگاه شهید چمران اهواز موفق به کسب رتبه هشتم مسابقه ملی فناوری نانو کشور شد.

کلمه نیوز – یازدهمین دوره از جایزه ملی نانو کشور در سه مرحله کتبی و عملی برگزار شد که مرحله نخست به‌صورت مجازی و با رقابت پنج هزار دانشجو از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد و حسام ساکی دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز توانست در جایگاه ۱۳۵ قرار گیرد.

مرحله دوم این مسابقه نیز به صورت کتبی و با حضور ۳۰۰ نفر برگزار شد که این دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز با قرار گرفتن در میان ۳۰ نفر برگزیده توانست به مرحله نخست راه یابد و در این مرحله نیز جایگاه هشتم جایزه ملی نانو کشور را به دست آورد.

حسام ساکی سطح یازدهمین جایزه ملی نانو کشور را بسیار بالا دانست و گفت: حضور دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف کشور موجب ارتقای سطح رقابت میان دانشگاه و پویایی هرچه بیشتر این مسابقه شد.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولان دانشگاه فعالیت دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در حوزه نانو افزایش بیشتری داشته باشد.

مسابقه ملی فناوری نانو بزرگ‌ترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری نانو در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند است. یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان برگزار شده است.