رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک خبر داد؛

برگزاری جشنواره خانوادگی زمستانه آدم برفی

مرکزی-کلمه نیوز-رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: صبح روز یکشنبه مورخ ۲۵ دیماه سال جاری، جشنواره فرهنگی، ورزشی و همایش خانوادگی با موضوع جشنواره زمستانه آدم برفی، در محل منطقه گردشگری گردو برگزار می شود.

علیرضا شعبانی افزود: برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی و همایش های پیاده روی خانوادگی از برنامه های مستمر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است که در طول سال برگزار می شوند.

وی اظهار کرد: در فصل زمستان که شاهد بارش نعمت الهی برف هستیم در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان، جشنواره زمستانه آدم برفی همراه با برگزاری برنامه های متنوع و مسابقه ساخت آدم برفی در محل منطقه گردشگری دره گردو برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، تقویت رابطه فرزندان‌ با والدین همچنین تقویت روحیه کار گروهی و جمعی است،لذا از کلیه شهروندان دعوت بعمل می آید در این جشنواره که به صورت خانوادگی برگزار می شود حضور پیدا کنند و قبل خروج از منازل خود سیستم های گرمایشی را در حداقل درجه بگذارند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود، همچنین جهت حفظ سلامتی اعضای خانواده لباس و تجهیزات گرم نیز به همراه داشته باشند.

شعبانی همچنین تاکید کرد: شهروندان جهت حضور در این جشنواره از وسایل نقلیه عمومی پیش بینی شده شامل ۳ دستگاه اتوبوس مستقر در میدان سرداران جنب خودپرداز بانک شهر که از ساعت ۹:۳۰ صبح فعالیتشان را آغاز می نمایند، استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در راستای تشویق و ترغیب خانواده ها جهت حضور در این جشنواره، جوایز متنوعی در نظر گرفته شده به این صورت که خانواده ها پس از ثبت نام و دریافت کارت حضور در جشنواره اقدام به ساخت آدم برفی می کنند که به ۲۰ آدم برفی ساخته شده و انتخابی توسط هیات داوران بر اساس آیتم هایی همچون زیبایی، خلاقیت و نو آوری، مشارکت و کار جمعی، و دیگر موارد جوایزی اهدا می شود.

شعبانی در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره زمستانه آدم برفی در بخش های متنوع فرهنگی و شاد، مسابقات ورزشی، موسیقی بومی محلی، استندآپ با پوشش پخش زنده از صدا و سیمای استان مرکزی، برگزار می شود.