رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس:

ایجاد باغ ۳/۵ هکتاری آرامستان بندرعباس/۶٠ درصد فضای سبز بهشت زهرا(س) تحت پوشش آبیاری قطره ای

هرمزگان/ کلمه نیوز-رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از ایجاد باغ ۳/۵ هکتاری و اجرای آبیاری قطره ای درختان خبر داد.

حمیدرضا حیدری پوری در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار بندرعباس در زمینه فضای سبز آرامستان این امر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ درختکاری و ایجاد آرامستان سرسبز را اصلی مهم در تدابیر مدیریتی خود دانست و افزود: باغ ۳/۵ هکتاری با کاشت درختان مثمر در محیط بهشت زهرا(س) با تلاش کارکنان آرامستان به مدت یکسال با اعتباری بالغ یکصد و پنجاه میلیون تومان ایجاد شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس ادامه داد: باغ ۳/۵ هکتاری آرامستان که با کاشت درختان مثمر لیمو، گاروم زنگی، توت، نارنج، زیتون و… ایجاد شده در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی سال جاری افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته برای آبیاری قطره ای بالغ بر یکصد میلیون تومان می باشد، اظهار داشت: رویکرد این سازمان در آبیاری فضای سبز، اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای و صرفه‌جویی در مصرف آب بوده که تاکنون ۶٠ درصد از کل مساحت فضای سبز آرامستان تحت پوشش آبیاری قطره‌ای قرارگرفته و مابقی نیز در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: هدف از اجرای این طرح در راستای توسعه فضای سبز که مظهر سرزندگی و شادابی زائرین اهل قبور بوده انجام شده و از شهروندان گرامی خواستاریم که در حفظ و نگهداری فضای سبز آرامستان همراهی و همیاری لازم را با خدمتگذاران خود داشته باشند.

انتهای پیام/