به مناسبت فرارسیدن دهه فجر؛

فارس میزبان ۴ برنامه زنده از شبکه سه سیما خواهد بود

فارس_ "علیرضا غلامیان" سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اجرای چهار پخش زنده تلویزیونی از شبکه سه و فارس بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در فارس خبر داد.

کلمه نیوز_ غلامیان گفت: با مشارکت فدراسیون ورزش های همگانی و اداره کل ورزش وجوانان استان فارس و همچنین کسب مجوز از گروه ورزشی شبکه سه سیما در تاریخ های ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ترتیب شهرستان های کوهچنار ، نی ریز ، فسا و جهرم میزبان پخش مستقیم صبح و نشاط شبکه سه خواهند بود.
وی ضمن اعلام اینکه پیش بینی می شود بالغ بر ۳۵ هزار نفر مردم از استان حضور پرشکوه و مشارکت خواهند داشت ، افزود: لازم است از مساعدت مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس و همراهی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و همکاری فرمانداران ، اداراه کل ورزش و جوانان، شهرداری ها ، و تیم مدیریتی هیات ورزش های همگانی استان فارس در راستای برنامه ریزی و اجرای این چهار رویداد مهم تقدیر و تشکر کنم در هر چهار برنامه مهم شهرستان های کوهچنار، نی ریز ، فسا و جهرم هدایای بسیار ارزنده ای تدراک دیده شده که تقدیم شرکت کنندگان به قید قرعه خواهد شد.
غلامیان در پایان بیان داشت هیات ورزش های همگانی استان فارس محوریت این همایش بزرگ و ملی را برعهده دارد و از هم استانی های عزیز برای حضور و مشارکت در این برنامه دعوت کرد.