رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه:

افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری فجر در زرندیه

مرکزی-کلمه نیوز-رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، گفت: نمایشگاه فرهنگی هنری فجر به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برپا شد.

زهرا امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری فجر که بمناسبت چهل و چهارمین ساتگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برپا شده است، ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری بزرگ مردی از دیار آفتاب و با حمایت های و همدلی ملتی آگاه و ولایتمدار به پیروزی رسیده است و اکنون چهل و چهار سال از عمر با برکت این انقلاب میگذرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دهه فجر شهرستان زرندیه، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، مسابقات، محافل قرآنی، نمایشگاهه صنایع‌دستی و … با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و دستگاه‌های فرهنگی و … ترتیب داده شده است که برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع‌دستی فجر از جمله این برنامه‌ها است.

رنجبر با اشاره به اینکه در این نمایشگاهه ۷ هنرمند صنایع دستی با ارائه تولیدات و محصولات خود حضور دارند بیان کرد: غرفه کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه صنایع‌دستی، غرفه طراحی و نقاشی، خوشنویسی، روزشمار انقلاب، گرافیک و آثار هنری، قرآن و ایستگاه نقاشی از جمله غرفه‌های نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در ایام دهه فجر دایر است و علاقه‌مندان به بازدید می‌توانند تا روز ۲۲ بهمن همه روزه از ساعت ۸ الی ۵ عصر برای بازدید به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه مراجعه کنند.