بازیگر معروف به سرقت یک پیراهن متهم شد!

گروه فرهنگی: بازیگر Euphoria به سرقت یک پیراهن ۲۸ دلاری متهم شد.«کلویی چری» بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria) به سرقت یک پیراهن ۲۸ دلاری متهم شد. این مدل و بازیگر سابق که در سریال پربیننده اچ‌بی‌او نقش شخصیت معتاد «فی» را بازی کرده، در لنکستر پنسیلوانیا با این اتهام مواجه شده است. مجله «پیپل» گزارش داده […]

گروه فرهنگی: بازیگر Euphoria به سرقت یک پیراهن ۲۸ دلاری متهم شد.«کلویی چری» بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria) به سرقت یک پیراهن ۲۸ دلاری متهم شد. این مدل و بازیگر سابق که در سریال پربیننده اچ‌بی‌او نقش شخصیت معتاد «فی» را بازی کرده، در لنکستر پنسیلوانیا با این اتهام مواجه شده است.

مجله «پیپل» گزارش داده است که چری در تاریخ دوشنبه، ۲۳ ژانویه به این جرم متهم شده اما سرقت در ماه دسامبر گذشته اتفاق افتاده است. نماینده بازیگر در مصاحبه با «تی‌ام‌زی» این اتهام را رد می‌کنند و می‌گوید: «در مورد پیراهنی که هزینه آن به درستی از کارت اعتباری موکل من کسر نشده اشتباهی صورت گرفته است.»
شاهدان عینی می‌گویند این بازیگر ۲۵ ساله لباس را می‌پوشد و سپس بدون پرداخت هزینه از فروشگاه خارج می‌شود. او با این حال با کارت اعتباری هزینه اقلام دیگر را می‌پردازد. نماینده چری این ادعا را رد می‌کند و می‌گوید: «او به هیچ وجه «اعتراف» نکرده که پیراهن را برداشته، زیرا حقیقت ماجرا این نبوده. به نظر می‌رسد که این گزارش تبلیغی برای یک فروشگاه محلی با استفاده از نام یک سلبریتی بوده باشد تا هر چیز دیگری.»

چری پیش‌تر به پادکست «های لو» (High Low) گفته بود که چرا پس از «سرخوشی» دیگر تمایلی ندارد در فیلم‌های پورن بازی کند: «در یک روز از صنعت [فیلمسازی] به اندازه یک سال در پورن درآمد داشتم. بنابراین دلیلی ندارد کاری که نباید انجام دهم را انجام دهم.»