کسب مقام برتر روابط عمومی نیروگاه بندرعباس
بنا بر این گزارش با اتمام ارزیابی عملکرد دفاتر روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو و برگزاری «جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق» در ۹ محور، روابط عمومیهای این مجموعه معرفی و تقدیر شدند. بر این اساس، دفاتر روابط عمومیهای شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو در همه استانها با تمرکز بر همگرایی شرکتهای زیرمجموعه و نشر شبکهای اخبار و اطلاعات صنعت آب و برق مورد ارزیابی قرار گرفتند.
از اهداف برگزاری این رویداد میتوان به ایجاد همافزایی و همگرایی بیشتر در روابط عمومیهای شرکتهای زیرمجموعه به منظور ارتقای سطح کارایی و اثربخشی این شرکتها اشاره کرد.
محورهای ارزیابی روابط عمومیهای شرکتهای صنعت آب و برق در ۹ محور «ارتباط با رادیو و تلویزیون ملی و استانی»، «تولید محتوای رسانهای»، «نوآوری و خلاقیت»، «تبلغات محیطی»، «ارتباطات تعاملی»، «ارتباط با مطبوعات»، «آموزش رو در رو»، «فضای مجازی» و «پایگاه اطلاعرسانی درون و برون سازمانی» پیشبینی شده بود.
این گزارش حاکی است از ۱۶ تیرماه تا پایان شهریورماه سال جاری تعداد ۲۲ هزار و ۱۹۰ فایل شامل آثار متعدد از سوی ۱۵۶ شرکت به دبیرخانه این همایش ارسال شد که میتوان گفت در این دوره شاهد مشارکت گسترده و قابل توجه شرکتهای صنعت آب و برق در مقایسه با دورههای ارزیابی پیشین هستیم. بر این اساس، پس از طی چندین دوره ارزیابی، نتایج داوریهای نهایی و امتیازات اعلام شد که در نتیجه آن ۷۱ لوح تقدیر صادر شد؛ ازاین بین ۴۰ شرکت حائز دریافت لوح تقدیر برتر و ۳۱ شرکت دیگر ضمن دریافت لوح، قابل تقدیر شناخته شدند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰