مسافران نوروزی در انتخاب مراکز اقامتی دقت کنند

ایسنا/هرمزگان سرپرست پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی است، بیان کرد: مسافران در انتخاب مراکز اقامتی دقت لازم را به عمل آورند زیرا محل های اقامتی که توسط کلید به دستان در سطح شهر پیشنهاد می‌شود محل امنی نیست و احتمال سوء استفاده، کلاهبرداری و سرقت از آنان وجود دارد.

سرهنگ مهدی بشارتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان به صورت شبانه روز در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی است.

وی بیان کرد: مسافرانی که مدارک شناسایی خود را برای اسکان در هتل ها، مهمان پذیرها و مراکز اقامتی همراه ندارند، می توانند به اداره نظارت بر اماکن عمومی واقع در خیابان انتظام مراجعه و پس از تأئیدیه هویت آنان، برگه مجوز اسکان دریافت کنند و با در دست داشتن برگه مذکور دیگر مشکلی برای اسکان مسافران نوروزی فاقد مدارک شناسایی نخواهد بود.

بشارتی تصریح کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته و رفاه مسافرین با هتل ها و مراکز اقامتی طی تماس تلفنی نیز این امکان برای متصدیان مربوطه فراهم شده تا هویت افراد فاقد مدارک شناسایی مورد بازبینی قرار گیرد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه محل‌های اقامتی که توسط کلید به دستان در سطح شهر پیشنهاد می‌شود محل امن و ایمنی برای مسافران نبوده و احتمال سوء استفاده، کلاهبرداری و سرقت از آنان وجود دارد، اظهار کرد: مسافران در انتخاب مراکز اقامی دقت لازم را به عمل آورند تا مورد سرقت و کلاهبرداری قرار نگیرند و سفری خوش و خاطره انگیز را در استان تجربه کنند.

وی اضافه کرد: توصیه می‌کنیم مسافران به تراکت و تبلیغات‌های پخش شده در سطح شهر که اقدام به تبلیغ محل‌های اسکان در منازل شخصی می‌کنند و زمینه ساز مسائل و مشکلات برای آنان خواهند بود، اعتماد نکنند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: از مسافران نوروزی می‌خواهیم از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و نرخ‌نامه که در رؤیت و منظر مشتریان است خدمات دریافت کرده و هر گونه موارد تخلف انتظامی و امنیتی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام