استاندار خوزستان:

طرح نهضت ملی مسکن باید صددرصد بدون اشکال اجرایی شود

خوزستان - این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خوزستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید میدان‌دار و جلودار باشد، گفت: طرح نهضت ملی مسکن در استان باید به عنوان یک پروژه صددرصد، بدون اشکال اجرایی شود.

کلمه نیوز – علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان اظهار داشت: مدیران باید به صورت انقلابی عمل نموده و در صحنه خدمت رسانی حضور داشته باشند و مشکل ها را از نزدیک دیده و برای حل آن‌ها تلاش کنند.

او گفت: براساس بررسی‌های انجام‌ شده عمده نارضایتی و ناراحتی مردم در خوزستان در زمینه آب و فاضلاب، آب شرب، خدمات شهرداری‌ها، مسکن، تسهیلات بانکی و حمل و نقل است.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان باید در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جلودار و میدان‌دار باشد. هر کسی که مانع اجرای این طرح است باید از گردونه کار بیرون شود و همه مسوولان باید جلودار باشند تا شاهد تسریع در روند اجرای این طرح باشیم.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان خوزستان بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن در استان باید به عنوان یک پروژه ۱۰۰ درصد بدون اشکال اجرایی شود و نباید اجازه دهیم انباشت عدم تصمیم‌گیری‌ها باعث شود تا چنین طرحی برای مردم محقق نشود.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها و جوانان بحث مسکن است، اضافه کرد: این دغدغه حتی باعث شده تا سن ازدواج بالا رود و باید تلاش کرد تا این دغدعه مرتفع شود.