راهکار ایتالیا برای سیاست جوانی جمعیت

گروه جامعه: کشور ایتالیا کاهش قیمت محصولات کودک را برای تشویق افراد به فرزندآوری در نظر گرفته است. به گزارش ایسنا، دولت راست‌گرای جورجیا ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا، برای کمک به خانواده‌ها برای مقابله با افزایش تورم و تشویق افراد به فرزندآوری، از اول ژانویه، مالیات فروش را از ۲۲ درصد بر روی اقلامی مانند پوشک، شیر […]

گروه جامعه: کشور ایتالیا کاهش قیمت محصولات کودک را برای تشویق افراد به فرزندآوری در نظر گرفته است.
به گزارش ایسنا، دولت راست‌گرای جورجیا ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا، برای کمک به خانواده‌ها برای مقابله با افزایش تورم و تشویق افراد به فرزندآوری، از اول ژانویه، مالیات فروش را از ۲۲ درصد بر روی اقلامی مانند پوشک، شیر و صندلی‌های مخصوص خودرو به پنج درصد کاهش داد.
با این حال، آدولفو اورسو، وزیر صنعت ایتالیا، با استناد به نتیجه بررسی گفت که کاهش قیمت بین ژانویه تا مارس تنها ۵۰ درصد از آنچه انتظار می‌رفت را برآورده کرده است.
تورم ایتالیا در ماه آوریل به ۸.۸ درصد سالانه افزایش یافت که ناشی از جهش جدید قیمت انرژی بود.
بر اساس گزارش رویترز، اوایل ماه جاری یک جلسه بحران در مورد قیمت پاستا؛ کالای مورد علاقه این کشور، پس از افزایش بیش از دو برابری نرخ تورم ملی تشکیل شد.