قیمت ملزومات حجاب افزایش یافته است
گروه جامعه: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نیازمندیهای سلامت، بهداشت، فرهنگی و اجتماعی دختران در ویترین دختران در نظر گرفته شده که امید میرود بتوانیم با استقبال دخترانمان، این ویترین را روز به روز گسترش دهیم. به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی ، اظهار داشت: در این ایام ویترین دختران رونمایی و […]
گروه جامعه: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نیازمندیهای سلامت، بهداشت، فرهنگی و اجتماعی دختران در ویترین دختران در نظر گرفته شده که امید میرود بتوانیم با استقبال دخترانمان، این ویترین را روز به روز گسترش دهیم.
به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی ، اظهار داشت: در این ایام ویترین دختران رونمایی و نیازمندیهای دختران از کانالهای مختلف تعبیه شده است.
وی اضافه کرد: چه نیازمندیهای سلامت و بهداشت و چه نیازمندیهای فرهنگی و اجتماعی دختران در این ویترین در نظر گرفته شده که امید است بتوانیم با استقبال دختران این ویترین را روز به روز گسترش دهیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین با اشاره به افزایش قیمت ملزومات حجاب، یادآورشد: نمونهها و آخرین مدهای حجاب و عفاف و فروشگاههایی که بتوان از آنها خرید کرد، در ویترین دختران تعبیه شده است.در زمینه قیمت این محصولات گلایههایی وجود دارد که پیگیر هستیم تخفیف ویژهای را برای دختران اعمال کنیم.
«ویترینِ دختران» که خاصه برای دختران طراحی شده است، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در نرم افزار “سروش پلاس” رونمایی شد.
محتوای ویترین محتوای مورد نیاز دختران نوجوان است و مسائل و موضوعات مبتلا به آنها در ویترین مطرح میشود. این محتوا شامل معرفی کتاب، فیلم، انیمیشن، پادکست و کانالهای مختلف در بردارنده مطالب جذاب برای دختران است. فضایی در آن فراهم است تا گعدههای دوستی بین دختران شکل گیرد. حتی بخش گفتگو با معاونت زنان نیز در ویترین وجود دارد و دختران میتوانند در این بخش نکات خود را مطرح کنند.
محتوای نمایش داده شده در “ویترین” با کمک گروههای مردمی، گروههای فعال در حوزه دختران و خود دختران نوشته و آماده شده است و این محتواها از طریق “ویترین” در معرض دید دختران قرار میگیرد.
تمرکز برای تولید محتوا در این بخش بر روی دختران نوجوان در رده سنی ۹ تا ۱۸ سال است و ویترین جایی است برای تغذیه دختران با محتواهایی که باید در جریان آن باشند.
به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی ، اظهار داشت: در این ایام ویترین دختران رونمایی و نیازمندیهای دختران از کانالهای مختلف تعبیه شده است.
وی اضافه کرد: چه نیازمندیهای سلامت و بهداشت و چه نیازمندیهای فرهنگی و اجتماعی دختران در این ویترین در نظر گرفته شده که امید است بتوانیم با استقبال دختران این ویترین را روز به روز گسترش دهیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین با اشاره به افزایش قیمت ملزومات حجاب، یادآورشد: نمونهها و آخرین مدهای حجاب و عفاف و فروشگاههایی که بتوان از آنها خرید کرد، در ویترین دختران تعبیه شده است.در زمینه قیمت این محصولات گلایههایی وجود دارد که پیگیر هستیم تخفیف ویژهای را برای دختران اعمال کنیم.
«ویترینِ دختران» که خاصه برای دختران طراحی شده است، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در نرم افزار “سروش پلاس” رونمایی شد.
محتوای ویترین محتوای مورد نیاز دختران نوجوان است و مسائل و موضوعات مبتلا به آنها در ویترین مطرح میشود. این محتوا شامل معرفی کتاب، فیلم، انیمیشن، پادکست و کانالهای مختلف در بردارنده مطالب جذاب برای دختران است. فضایی در آن فراهم است تا گعدههای دوستی بین دختران شکل گیرد. حتی بخش گفتگو با معاونت زنان نیز در ویترین وجود دارد و دختران میتوانند در این بخش نکات خود را مطرح کنند.
محتوای نمایش داده شده در “ویترین” با کمک گروههای مردمی، گروههای فعال در حوزه دختران و خود دختران نوشته و آماده شده است و این محتواها از طریق “ویترین” در معرض دید دختران قرار میگیرد.
تمرکز برای تولید محتوا در این بخش بر روی دختران نوجوان در رده سنی ۹ تا ۱۸ سال است و ویترین جایی است برای تغذیه دختران با محتواهایی که باید در جریان آن باشند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰