همزمان با ۱۵ خرداد برگزار شد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت شهیده فاطمه غیاث آبادی در روستای غیاث آباد استان مرکزی

مرکزی-کلمه نیوز-مراسم بزرگداشت شهیده فاطمه غیاث آبادی در روستای غیاث آباد استان مرکزی در مزار شهید و مسجد جامع غیاث آباد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده ۳۸ شهید روستا و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی امام جماعت روستا، سردار داود غیاثی راد، سردار ضرغامی و نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، رییس بنیاد شهید اراک و بنیاد سرهنگ کریمی رییس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اراک و یوسف یوسفی مسئول سازمان های مردم نهاد دفاع مقدس و سرایی نماینده گروه های چریک و دکتر زهرا بادرانی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد، استاندار مرکزی بر سر مزار شهیده فاطمه غیاث آبادی گفت: مزار شهدا برای گم نکردن مسیر و راه در مقابل دیدگان ما قرار دارند.

دکتر فرزاد مخلص الائمه با اشاره به اینکه تنها انقلابی که دهه پنجم خود را می بیند انقلاب اسلامی ایران است، افزود: انقلاب اسلامی ایران به مدد شهدا این مسیر را به خوبی طی کرده است و چهلواره دوم را در شرایطی آغاز کرده که بسیار مقتدرتر و استوارتر از دوران آغازینش است.

وی اظهار کرد: شهیده فاطمه غیاث آبادی تنها شهید ۱۵ خرداد استان مرکزی است که خانواده ای رزمنده خیز و شهید پرور و متعلق به نسلی است که بر گردن مردم ایران حق بسیاری دارد.

در این مراسم از کتاب زنان رزمنده دفاع مقدس با نام مهر عروج نیز رونمایی شد.
گفتنی است این کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.