مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان:

اجرای دستورالعمل های مدیریت مصرف برق نباید تولید را با چالش مواجه کند

هرمزگان/ کلمه نیوز- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان عنوان کرد: در سالی که رشد تولید نام گذاری شده و در این خصوص باید شرایط را بیش از گذشته تسهیل کرد دستورالعمل های مدیریت مصرف برق نباید تولیدکنندگان را با چالش مواجه کند.

سید امیر امیری زاد در نشستی مشترک که با حضور کارشناسان و مدیر عامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان برگزارشد افزود: برنامه مدیریت مصرف برق برای شهرک های صنعتی باید به صورت یک برنامه پایدار اجرایی شود.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی استان هرمزگان تصریح کرد: با توجه به اینکه در دیگر استان های کشور برنامه های متنوعی با توجه به در نظر گرفتن عوامل مختلف و شرایط در حال اجراست ازاینرو باید شرایط اقلیمی و حتی نوع تولیدات استان را برای اجرای برخی از برنامه های مدیریت مصرف در نظر گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به ارائه راهکارهای متنوع به تولیدکنندگان افزود: برنامه های مدیریت مصرف برق که امروز به عنوان یکی از موضوعات حیاتی کشور در فصل تابستان مطرح است باید با ارائه راهکارهای متناسب و با توجه به شرایط کاری شرکت های تولیدی تنظیم و ارائه شود تا تولیدکنندگان بتوانند برنامه های کاری خود را هماهنگ کنند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان با تاکید بر ایجاد توازن در مصرف و مدیریت برق بیان کرد: قطعی و خاموشی نباید برای مدت زمان طولانی در شهرک ها و صنایع اتفاق بیفتد زیرا شرایط را برای تولیدکنندگان سخت و زیان آور می کند.

امیری زاد در پایان عنوان کرد: در راستای کاهش مصرف برق و جلوگیری از آسیب به تولیدکنندگان با ارائه راهکارها و برنامه های مختلف در همکاری با شرکت توزیع می توان به گونه ای پیش رفت که تولید و چرخه اقتصاد با مشکل مواجه نشود.

پایان خبر/