مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجیهز مرکز رفاهی فرهنگیان سرخون بندرعباس

هرمزگان/ کلمه نیوز-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز مرکز رفاهی سرخون تخصیص یافته است و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

محمد قویدل با اعلام این خبر خوب گفت: مرکز رفاهی فرهنگیان سرخون بندرعباس دارای قدمت زیادی بوده و بافت فرسوده آن پاسخگوی نیازمندی فرهنگیان و دانش آموزان هرمزگان نبود که با پیگیری های صورت گرفته و اختصاص اعتبار۱۵۰ میلیارد ریالی به آن به عنوان بزرگترین مرکز رفاهی فرهنگیان بندرعباس گسترش یافته و مورد بازسازی قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: این مرکز رفاهی با مساحت ۱۵۰۰۰متر و زیربنای ۲۰۰۰ متری شامل ۲ بخش خوابگاه دانش آموزی و سالن پذیرایی است و با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور پذیرای دانش آموزان و فرهنگیان عزیز باشد.

این مقام مسئول با عنوان اینکه میزان افزایش فضای آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش هرمزگان در چند سال گذشته رشد بسیار مطلوبی داشته است گفت: بهسازی و نوسازی و احداث فضای آموزشی و رفاهی در این سال‌ها باعث کاهش تراکم دانش آموزی و استقرار نیروی انسانی در هرمزگان شده است.

پایان خبر/