سرمایه‌گذاران حوزه دامپروری در استان خوزستان از حمایت دولت بهره‌مند می‌شوند

خوزستان - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های دامپروری منطقه گفت: علاقمندان به سرمایه‌گذاری در حوزه دامپروری خوزستان از حمایت دولت بهره‌مند می‌شوند.

کلمه نیوز – عبدالامیر نیرومند معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خوزستان در حاشیه نمایشگاه تخصصی کشاورزی خوزستان در محل نمایشگاه دائمی اهواز بیان کرد: جلگه پهناور استان خوزستان از مناطق مستعد کشاورزی در زمینه‌های مختلف است به طوری که واحدهای متنوع دام و طیور در این استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه دامپروری خوزستان قدمت دیرینه‌ای دارد، گفت: واحدهای صنعتی و سنتی بزرگ دامپروری در استان انواع تولیدات را به بازار عرضه می‌کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خوزستان اظهارکرد: سازمان جهاد کشاورزی برنامه گسترده‌ای برای توسعه بخش دامپروری مدنظر قرار داده و کمیته سرمایه‌گذاری در استان فعال شده است.

نیرومند از علاقمندان به بخش دامپروری دعوت کرد در این حوزه سرمایه گذاری کنند و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های دولتی، موانع پیش روی سرمایه‌گذاران در این بخش برداشته شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی از محل‌های مناسب برای عرضه محصولات و صنایع نو هستند که دامداران و مرغداران می‌توانندبا حضور در آن با صنایع، ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های جدید آشنا شوند.

نمایشگاه تخصصی کشاورزی خوزستان عصر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز گشایش یافت و محصولات متنوع ۱۰۰ شرکت در زمینه دام، طیور، آبزیان و ماشین‌آلات کشاورزی در این نمایشگاه عرضه شده است‌.

از حدود چهارهزار و ۹۳۴ واحد پرورش گاومیش خوزستان، ۷۷ هزار و ۶۸۱ تن شیر تولید می‌شود.