دکتر سید محمد جمالیان نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

ضربه به اعتماد مردم حق الناس است

مرکزی-کلمه نیوز-دکتر سید محمد جمالیان دکتر سید محمد جمالیان نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ضربه به اعتماد مردم حق الناس است، گفت: هنر یک مجلس این است که بتواند قوانینی را وضع کند که مشکلات معیشتی مردم کمتر شود.

دکتر جمالیان در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر اراک کوی علی ابن ابیطالب ع، ابراز کرد: ۳۵ مرکز جامع سلامت در اراک وجود دارد که ۳۲ مرکز اجاره ای است و پولی که باید صرف پیشگیری بشود صرف اجاره ساختمان می شود و هیچ کجای کشور اینگونه نیست.

وی افزود: بیماران مزمن فقط می دانند اوضاع دارو در کشور چه وضعیتی دارد و کشور با کمبود دارو مواجه است و مجلس این موضوع را پیگیری نمی کند.

دکتر جمالیان اظهار کرد: بیماران سرطانی برای تامین داروهایشان بیش از ۲۰ یا ۳۰ میلیون تومان باید هزینه کنند، هر چند در اراک خیران بسیار کمک می کنند، اما آیا این راه حل مشکل است؟

وی اضافه کرد: به بهانه مبارزه با فساد و قاچاق کاری کردند که با کمبود دارو در کشور مواجه شده ایم، هر چند آرزوی همه ما مبارزه با قاچاق و فساد است اما این هم تجربه و مدیریت را لازم دارد تا با مشکل مواجه نشویم.

نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اراک، خنداب و کمیجان، کرد: هنر یک مجلس این است که بتواند قوانینی را وضع کند که مشکلات معیشتی مردم کمتر شود، امروز قوانینی را می خواهیم که کار راحت تر انجام شود.

دکتر جمالیان گفت: امروز مردم بخاطر اینکه حرف شنیده اند اما عمل ندیده اند ناامید هستند و اگر کسی بخواهد باز به اعتماد مردم ضربه بزند حق الناس است.

وی با بیان اینکه تاوان فضای قهر در استان را اراکی ها پس دادند، ادامه داد: مشکل در بهداشت، قانون نیست، قوانین در این زمینه خوب است اما اجرای آن خوب انجام نمی شود، پس محقق شدن بودجه قانونی را در این زمینه پیگیری می کنم.

دکتر جمالیان همچنین در دیدار با مردم کوی ولیعصر در اراک گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و افزایش حقوق کارگران و وضعیت معیشتی مردم را در صورت ورود به مجلس پیگیری خواهم کرد.

دکتر جمالیان تاکید کرد: امیدوارم ۱۱ اسفند مردم با حضور پرشور خود مشتی محکم بر دهان دشمن بزنند و دشمنان بدانند ما اگر انتقادی به عملکرد دولت داریم همه جوره پای نظام و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده ایم.

وی گفت: باید افرادی را انتخاب کنیم اصلح، که بتوانند ۴ سال مشکلات مردم را پیگیری کنند.