حضور موفق ایلان ماسک در تلویزیون
گروه فناوری: حضور ایلان ماسک مدیرعامل شرکتهای تسلا و اسپیس ایکس در برنامه «پخش زنده شنبه شب»، تعداد مخاطبان این برنامه را افزایش داد.قسمت جدید برنامه «پخش زنده شنبه شب» (به اختصار SNL) که ایلان ماسک در آن حضور داشت، سومین قسمت پربازدید این فصل از این برنامه شد. با آماری که نیلسن ارائه […]
گروه فناوری: حضور ایلان ماسک مدیرعامل شرکتهای تسلا و اسپیس ایکس در برنامه «پخش زنده شنبه شب»، تعداد مخاطبان این برنامه را افزایش داد.قسمت جدید برنامه «پخش زنده شنبه شب» (به اختصار SNL) که ایلان ماسک در آن حضور داشت، سومین قسمت پربازدید این فصل از این برنامه شد.
با آماری که نیلسن ارائه داده، این برنامه که در ۸ مِی پخش شده به طور میانگین توسط ۴.۸ میلیون خانوار مشاهده شده است که ۲.۷ مورد از آنها بزرگسالان در سنین ۱۸ الی ۴۹ بودهاند. با این ارقام، این قسمت از برنامه پخش زنده شنبه شب به سومین قسمت پربازدید فصل تبدیل میشود. دو قسمت قبلی پربازدید این برنامه به ترتیب در هفتم نوامبر با حضور دیو چاپل و سوم اکتبر با حضور کریس راک رقم خورد.ماسک مدیر عامل شرکتهای تسلا و اسپیس ایکس، با بیان اینکه «سندرم آسپرگر» دارد در صدر اخبار قرار گرفت. شهرت ماسک در رسانههای اجتماعی و همینطور وضعیت او به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان، عامل افزایش انگیزه مخاطبان برای دیدن او در این برنامه تلویزیونی بوده است.شبکه NBC همینطور متذکر شده که فصل جدید برنامه پخش زنده شنبه شب، پربازدیدترین فصل خود در چهار سال اخیر را پشت سر میگذارد. ۱۷ اپیزودی که تا کنون پخش شده اند، در مجموع ۱۲.۶ میلیون بازدید داشته اند. گفتنی است که «SNL» با دو قسمت دیگر به فصل چهل و ششم خود پایان میدهد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰