در اراک صورت گرفت،

برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت شغلی کارکنان شرکت توزیع برق استان مرکزی

مرکزی-کلمه نیوز-اولین دوره مسابقات مهارت شغلی کارکنان شرکت توزیع برق استان مرکزی در خمین برگزار شد.

قائم مقام مدیر عامل در توزیع برق شهرستان های شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این دوره از مسابقات گفت:این مسابقات طی یک روز برگزار شد و ۱۶ اکیپ دو نفره در قالب ۳۲ نفر باهم به رقابت پرداختند.

داود منصوری افزود: آراستگی خودرو،آزمون علمی ،تجهیزات فردی و گروهی ،تحویل کالا به انبار و کیفیت نصب تابلو کنتور هوشمند از شاخص های ارزیابی این مسابقات بود .

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تمرین عملی، روحیه همکاری، تطبیق با شرایط و انحراف پذیری، مدیریت زمان، روابط عمومی بالا، مهارت حل مشکل و توانایی کار تیمی از جمله دستاوردهای این مسابقات است.

مرادی با تأکید براین که کار‌ها و وظایف سازمانی باید با دقت و با آرامش خاطر و بدون کوچکترینن استرسی انجام شود، تصریح کرد: انجام فرایند کار باید به نحوی طراحی شود که زمینه مخاطره را در انجام عملیات ایجاد نکنیم.

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: برگزاری این مسابقات می‌تواند فضای عمومی کار را تغییر دهد و دستاورد‌های ارزشمندی را با خود به همراه خواهد داشت.

جهانگیری افزود:این مسابقات فرصت مغتنمی برای آموزش است که باید به آن توجه ویژه شود.

در پایان این مسابقات ،تیم ساوه ۲ متشکل از امیر حمزه حیدری و جواد آمینون موفق به کسب رتبه سوم ، تیم فراهان متشکل از حیدر حیدری و بهزاد رحیمی موفق به کسب رتبه دوم و تیم اراک ۲ متشکل از شاهین بغدادی و مسعود ورمزیار موفق به کسب رتبه اول شدند .