اندیشه ورزی در صداوسیمای فارس به منظور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پرشور و بانشاط در استان فارس

فارس_ جلسه شورای اندیشه ورز با حضور اعضای هیات های نظارت و اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس دوشنبه 21 خرداد در صداوسیمای فارس برگزار شد.

کلمه نیوز_ در این نشست لطف اله شیبانی فرماندار شیراز با بیان اینکه در شیراز ۸۴۰ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است گفت: یک میلیون و ۶۴۰ هزار نفر از مردم شیراز در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.

بهروز پرنیان رییس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان فارس هم گفت: تمهیدات لازم برای احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی دیده شده است و در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیازی به مهرزدن در شناسنامه نیست و همه امکانات و منابع استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در فارس به کار گرفته خواهد شد.

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم با قدردانی از تلاش های صداوسیمای فارس در انتخابات گذشته گفت: اقدامات صداوسیمای فارس در انتخابات بسیار اثرگذار و شوق آفرین است و دادستانی با نظارت های مستمر، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور انجام خواهد داد.

سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس هم در این نشست گفت: باید در مسیر حرکت کنیم که اخلاق مداری در انتخابات کاملا رعایت شود و شعب ویژه دادگستری کل استان فارس با نظارت کامل تمام فرایندهای انتخابات ریاست جمهوری را رصد و پایش می کند.

پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس هم از آمادگی رسانه ملی در استان فارس برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو خبر داد و گفت :تمام ظرفیت ها و امکانات برنامه سازی خود را به کار گرفته ایم تا با تولید و پخش برنامه های متعدد و متنوع همراه خوبی برای مردم در انتخابات ۸ تیرماه باشیم.

معاونان سیما ، صدا ، خبر ، فضای مجازی و فنی صداوسیمای فارس هم در این نشست از آمادگی کامل بخش های خود برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در استان فارس خبر دادند.