پایان تصویربرداری فیلم “چهارشنبه سیاه” در شیراز

فارس_ تصویربرداری فیلم داستانی «چهارشنبه سیاه» به نویسندگی و کارگردانی علی محمدیان در شیراز به پایان رسید و وارد مرحله تدوین شد.

کلمه نیوز_ “علی محمدیان” درباره داستان این فیلم گفت: قصه فیلم سینمایی” چهارشنبه سیاه” بر مبنای برگزاری “چهارشنبه سوری” به عنوان یکی از آئین های پاک، باستانی و جشن های بزرگ ایران زمین پی ریزی شده است؛ جشنی کهن که مردم بواسطه بهره گیری از ادوات مخاطره‌آمیز و ایجاد آلودگی های صوتی آن را به چهارشنبه سوزی تبدیل می کنند و صِرفا برای لحظه ای خوشی آسیب های جبران ناپذیری را متوجه خود و خانواده هایشان می سازند و عملکردهایی را بروز می دهند که فرسنگ ها با آئین و اصل این جشن باستانی فاصله دارد.

محمدیان آثاری چون “تلنگر”، “قضاوت “، “جایگاه”، “گلبال”، ” کوچه بغلی”، “بای سیکل” و شهر کاغذی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

رامین راستاد ، محمود قاسم پور ، بهداد جفرسته، لیلا شکوهی، روجا اکبرپور، حسن فهندژ سعدی، فاطمه حاتمیان فرد، حسین رحیمی، لیلا کارگر، مجتبی پای پوران، کاظم توانا، حمیدرضا سلطانی نژاد، آزاده رنجبر و علی محمدیان
همچنین بازیگران نوجوان: طاها رفیعی، عرشیا قاسمپور ،امیر علی رفیعی ،سارینا فرهادی ،یاسمین رشیدی ،محمد امین رشیدی ، ابوالفضل موسوی در این فیلم‌ به ایفای نقش پرداختند.

عوامل این فیلم‌ عبارتند از:

نویسنده تهیه‌کننده و کارگردان: علی محمدیان

جانشین تهیه کننده: طناز طاهری

مدیر تولید: محمود قاسم پور

دستیار تولید: فاطمه حاتمیان فر- مهرداد رسولی -محسن رفیعی

تدوین و موسیقی: علی محمدیان

مدیر تصویر برداری: مجتبی اله مرادی

مدیر صدابرداری: عبدالوهاب فریدونی

منشی صحنه: سمانه منصوروار

طراح لباس و صحنه: مجتبی پای پوران

طراح گریم: مهسا کشوری

اجرا گریم: شاهو منوچهری، مهسا کشوری

دستیار گریم: محمد یزدانی

دستیاران کارگردان: مجتبی پای پوران ، حمیدرضا سلطانی نژاد

دستیار تصویر: آرشام کمالی مقدم، فهیمه اخلاقی، امیر ظهرابی فرد شیرازی

دستیار صدا: امیر حسین جمالی

مشاور رسانه: روح الله سعادتمند نژاد

مدیر روابط عمومی: حسین رنجبر