شاوردیان: مردم پرشورتر از قبل در انتخابات شرکت می‌کنند/کاندیداها با صداقت صحبت کنند

آرا شاوردیان در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هرکدام از نامزدها در حال ارائه برنامه‌های خود در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به مردم هستند. مردم انتظار دارند نامزدها برنامه‌های خود را مطابق با واقعیت‌ها و شرایط حال جامعه تنظیم کرده و […]

آرا شاوردیان در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هرکدام از نامزدها در حال ارائه برنامه‌های خود در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به مردم هستند. مردم انتظار دارند نامزدها برنامه‌های خود را مطابق با واقعیت‌ها و شرایط حال جامعه تنظیم کرده و به استماع آنان برسانند.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه بین‌المللی تحریم‌ها شرایط سختی را فراهم کرده است و در سطح منطقه‌ای نیز ما نیاز به ارتقاء تعاملات خود داریم هر کدام از نامزدها باید صادقانه با مردم صحبت کرده و برنامه‌های خود را در این زمینه‌ها ارائه کنند.

نماینده مردم مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جایگاه ریاست جمهوری اختیارات مشخصی دارد و یکسری از موارد خطوط قرمز است. کاندیداها باید توجه داشته باشند که در چارچوب فرمایشات رهبری و شرایط جامعه برنامه خود را تنظیم کرده و به مردم اطلاع‌ دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که شجاع و مدبر باشد و بتواند با توجه به شرایط منطقه‌ای تعاملات کشور را ارتقاء دهد، تاکید کرد: در دولت شهید رئیسی شاهد ارتقاء روابط منطقه‌ای بودیم و از سویی دیگر کشور وارد پیمان‌های مهم بین‌المللی نظیر بریکس و شانگهای شد. اقتدار و عزت ایران در دولت سیزدهم ارتقاء یافت، مردم نیز اکنون از کاندیداها انتظار دارند تا برنامه‌هایی داشته باشند که به ارتقاء عزت ایران بینجامد.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید صادقانه با مردم صحبت کنند نه این‌که وعده‌های عوام‌فریبانه بدهند، اظهار کرد: مردم انتظار دارند تا کاندیداها برای حل مشکلات اقتصادی آنان برنامه واقعی داشته باشد. به عنوان مثال زمانی که کاندیداها می‌گویند بانک‌ها را ملزم می‌کنیم تا پایبند قوانین باشند باید سازوکار خود را برای اجرایی کردن این برنامه‌ها نیز ارائه کنند. بدین ترتیب مردم راحت‌تر می‌توانند کاندیدای خود را انتخاب کنند.

شاوردیان در پایان بیان کرد: مردم ما آگاه هستند و همواره در چهار دهه گذشته در تمام مقاطع حساس نظام صادقانه در صحنه حضور داشتند و پای کار نظام بوده اند. ما مسئولان نیز وظیفه داریم با مردم صادقانه صحبت کنیم. قطعا مردم همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی حتی پرشورتر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد و رئیس جمهور اصلح را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام