ورود فراکسیون ورزش به موضوع فساد در فوتبال

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش در مجلس یازدهم و نماینده مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فراکسیون ورزش مجلس دوازدهم بعد از تعیین ترکیب کمیسیون‌های تخصصی تشکیل خواهد شد. وی گفت که در اولین جلسه فراکسیون ورزش بعد از تعیین اعضای هیات رئیسه،‌ موضوع فساد در فوتبال با حضور مسئولان مربوطه مورد […]

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش در مجلس یازدهم و نماینده مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فراکسیون ورزش مجلس دوازدهم بعد از تعیین ترکیب کمیسیون‌های تخصصی تشکیل خواهد شد.

وی گفت که در اولین جلسه فراکسیون ورزش بعد از تعیین اعضای هیات رئیسه،‌ موضوع فساد در فوتبال با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، در هفته‌های اخیر موضوعی تحت عنوان فساد در فوتبال مطرح شده که هر روز ابعاد جدیدتری از آن افشا می‌شود. چندی پیش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به این موضوع گفت: اطلاعات ما در حدی هست که اعلام شده است. موضوع پرداخت رشوه از سوی دادگستری کرمان درحال پیگیری است و اگر ثابت شود، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم برخورد می‌کند.»

اخیرا نیز ایسنا به اطلاعات جدیدی درباره نحوه کشف این فساد و تعداد سکه‌های پرداخت شده، دست پیدا کرد.

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه نیز درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال گفت: در خصوص فساد فوتبال در رفسنجان باید بگویم  در سال گذشته صندوق بازنشستگی صنایع مس ملی شکایتی علیه مدیران وقت باشگاه مس رفسنجان انجام شد و اتهاماتی متوجه افراد از جمله  جعل و سندسازی و خیانت در امانت کرده بود لذا در این پرونده بحث مجرمانه ای مطرح بود و  در دستگاه قضایی شروع به رسیدگی شد.

وی افزود: الان پرونده در مرحله احضار متهمان فوق الذکر است و نسبت به صدور تامین مناسب عمل خواهد شد و امیدواریم با تحقیقات در کمترین زمان لازم نتایج آن را به مردم اعلام کنیم.در مسائل مربوط به فوتبال دو بخش وجود دارد در یک بخش فدراسیون‌ها موظفند پیگیری کنند و  دولت‌ها حق ورود ندارند ولی در جایی که جرایمی رخ داده می‌توانیم ورود کنیم و  این مساله در همین راستا بوده است.

انتهای پیام