کشوری:‌ آزادی «حمید نوری» اقتدار بین‌المللی ایران را نشان داد

علی کشوری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آزادی حمید نوری گفت:‌ آزادی حمید نوری اقتدار بین‌المللی ایران و دیپلماسی قدرتمندانه کشور به خصوص شهید امیرعبداللهیان را نشان داد که با استفاده از ارتباطات بین‌المللی برای آزادی آقای نوری تلاش کرد. وی ادامه داد: البته دادگاه‌های بین‌المللی تنها از حقوق بشر نام می‌برند و […]

علی کشوری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آزادی حمید نوری گفت:‌ آزادی حمید نوری اقتدار بین‌المللی ایران و دیپلماسی قدرتمندانه کشور به خصوص شهید امیرعبداللهیان را نشان داد که با استفاده از ارتباطات بین‌المللی برای آزادی آقای نوری تلاش کرد.

وی ادامه داد: البته دادگاه‌های بین‌المللی تنها از حقوق بشر نام می‌برند و در عمل رفتارهای دیگری دارند که در نهایت به نفع جریان و قدرت خاص سیاسی تمام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهایی که خود را ابرقدرت می‌دانند هیچ تلاشی برای رعایت حقوق بشر در دنیا نمی‌کنند که نمونه آن حوادث غزه و فلسطین است که هیچ‌گاه از سوی مجامع بین‌المللی مورد پیگیری قرار نگرفت؛ در موضوع آقای حمید نوری هم این اقتدار ایران بود که توانست پرونده را به سرانجام رسانده و ایشان را آزاد کند.

انتهای پیام