ناواس: اسپانیا بهترین فوتبال را بازی می‌کند

مسن‌ترین بازیکن اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ گفت تیمش بهترین فوتبال را در بین تیم‌های حاضر در یورو بازی می‌کند.

به گزارش ایسنا، اسپانیا در دو دیدار اولش در یورو ۲۰۲۴ توانسته است با برتری برابر کرواسی و ایتالیا جواز حضور در دور یک‌هشتم نهایی را به دست بیاورد.

خسوس ناواس، مدافع تیم ملی اسپانیا، درباره شرایط «لاروخا» در یورو ۲۰۲۴ گفت: فوتبالی که ما اکنون بازی می‌کنیم یکی از بهترین فوتبال‌هایی است که اسپانیا تاکنون بازی کرده. ما از این فوتبال لذت می‌بریم اما باید متواضع بمانیم و مغرور نشویم. این یورو ۲۰۲۴ است و هر لحظه ممکن است غافلگیری رخ دهد. به همین خاطر  باید بازی به بازی پیش برویم.

او افزود: وقتی اسپانیا بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ سه قهرمانی در یورو و جام جهانی را به دست آمد همه از قدرت تیم ما صحبت می‌گردند. بازیکنانی که در آن سال‌ها برای اسپانیا بازی می‌کردند، بازیکنان با شخصیتی بودند و به‌خوبی با یکدیگر کنار می‌آمدند. در تیم فعلی هم همان غرور و جاه‌طلبی را می‌بینم.

خسوس ناواس ۳۸ساله است و در رده چهارم فهرست مسن‌ترین بازیکنان یورو ۲۰۲۴ قرار دارد. په‌په مسن‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌هاست که ۴۱ سال دارد.

اسپانیا امشب (دوشنبه) در دور سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف آلبانی خواهد رفت. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در دوسلدورف آغاز خواهد شد.

انتهای پیام