تاسف سوئیسی‌ها از تساوی در دقیقه‌های پایانی

سرمربی تیم ملی سوئیس گفت:‌ متاسفم که برد را در ثانیه‌های پایانی از دست دادیم اما عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آلمان در هفته پایانی رقابت‌های گروه A یورو ۲۰۲۴، به مصاف سوییس رفت و با تساوی برابر این تیم، صدرنشین ماند تا به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شود.

گرانیت ژاکا، کاپیتان تیم ملی سوئیس، در پایان بازی گفت: همیشه گل‌خوردن در پایان بازی ناامیدکننده است. در مجموع فکر می‌کنم شخصیت فوق‌العاده‌ای از خودمان نشان دادیم، توپ را به‌خوبی حفظ و در کل خیلی خوب بازی کردیم و در نهایت باید از یک امتیاز خوشحال باشیم.

او در ادامه گفت:‌ می‌دانستیم آلمانی‌ها چقدر قوی‌اند و برابر این تیم نمی‌شود آزادانه با توپ بازی کنیم اما فکر می‌کنم بدون توپ زمانی که حریف توپ را در اختیار داشت هم خوب ظاهر شدیم و فضاها را به‌خوبی بستیم، پرس کردیم و در بیشتر موارد خودمان را خوب نشان دادیم.

مورات یاکین، سرمربی تیم ملی سوئیس، نیز گفت:‌ در ابتدا باید تیمم را تحسین کنم. بازی تاکتیکی و خوبی را ارائه کردیم و دیدید که چقدر دویدیم و جنگیدیم. می‌توانستیم با ضد حملات حریف را آزار دهیم. واقعا از سبک بازی و شیوه بازی تیمم راضی‌ام. متاسفم که برد را در ثانیه‌های پایانی از دست دادیم اما عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم.

او درباره حریف دور بعد سوئیس نیز گفت: ایتالیا یا کرواسی هر دو تیم‌های خوبی‌اند و باید به‌خوبی برای دور بعد آماده شویم. در قدم اول از لحظه لذت خواهیم برد و سپس زمان خواهیم گذاشت تا برای بازی بعدی آماده شویم. هر دو تیم، تیم‌های قابل احترامی‌اند و فرقی ندارد با چه تیمی روبه‌رو شویم.

در نتیجه دیدارهای یکشنبه‌شب آلمان و سوئیس به مرحله حذفی یورو ۲۰۲۴ راه یافتند و منتظر مشخص‌شدن حریفانشان خواهند بود.

انتهای پیام