کولاکوویچ بعد از صعود صربستان به المپیک چه گفت؟

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد صربستان برای تفریح به بازیهای المپیک نمی‌رود.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار هفته سوم لیگ ملت های والیبال اسلوونی موفق شد مقابل تیم ملی والیبال صربستان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد. اسلوونی پس از پایان این دیدار با ۱۲ بازی و ۲۸ امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفت و تیم ملی والیبال صربستان نیز با انجام ۱۲ بازی و ۱۷ امتیاز در رتبه ۱۰ جدول ایستاد و البته جواز حضور در المپیک را به دست آورد.

ایگور کولاکوویچ ماموریتش را با تیم ملی صربستان انجام داد و جواز حضور در المپیک را کسب کرد. او در صحبت هایی بعد از این موفقیت گفت:  سه سال کار مشترکمان که با مشکلات و مصدومیت های زیاد همراه بود، تمام شد و مطمئنا خیلی خوشحالیم چون به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم. رفتن به بازی های المپیک رویایی است که به حقیقت پیوست. در حال حاضر فردا باید به این فکر کنیم که چگونه در المپیک عمل کنیم. ما دوست نداریم برای تفریح به آنجا برویم، بلکه برای بالاترین جایگاه ممکن خواهیم جنگید. حالا باید فداکاری کنیم.  چنین رقابت بزرگی تمرکز حداکثری می‌خواهد و باید آماده به پاریس برویم. هفت روز استراحت خواهیم داشت و بعد از آن تمریناتمان را برای حضور در المپیک انجام خواهیم داد.

بعد از مشخص شدن ۱۲ تیم حاضر در المپیک، تیم های فرانسه میزبان، لهستان و کانادا در سید نخست قرار گرفتند. 

قرعه کشی بازیهای  المپیک در رشته والیبال مردان قرار است چهارشنبه ۶ تیر برگزار شود و دوازده تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفانشان را خواهند شناخت. 

دوازده تیم حاضر در المپیک

– فرانسه (میزبان)
– آلمان (صعود از مسابقات جهانی)
– برزیل (صعود از مسابقات جهانی)
– ژاپن (صعود از مسابقات جهانی)
– آمریکا (صعود از مسابقات جهانی)
– لهستان (صعود از مسابقات جهانی)
– کانادا (صعود از مسابقات جهانی)
– ایتالیا (صعود از رده‌بندی)
– مصر (بهترین تیم آفریقا) 

– اسلوونی (صعود از رده‌بندی)

– آرژانتین (صعود از رده‌بندی)

– صربستان (صعود از رده‌بندی)

انتهای پیام