گوشی محبوب بازار گران شد /جدول

گروه اقتصادی:گلکسی A۱۵ سامسونگ نسبت به هفته قبل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است.به گزارش فرارو،گلکسی A۱۵ سامسونگ که یکی از پرفروش‌ترین میانرده‌های بازار است، امروز دوشنبه ۴ تیر دست‌کم هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. گلکسی A۱۵ تا هفته قبل با کمتر از هفت میلیون و ۵۰۰ قابل خریداری […]

گروه اقتصادی:گلکسی A۱۵ سامسونگ نسبت به هفته قبل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است.به گزارش فرارو،گلکسی A۱۵ سامسونگ که یکی از پرفروش‌ترین میانرده‌های بازار است، امروز دوشنبه ۴ تیر دست‌کم هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. گلکسی A۱۵ تا هفته قبل با کمتر از هفت میلیون و ۵۰۰ قابل خریداری بود اما الانحداقل حدود ۹ میلیون قیمت دارد.
 گلکسی A۰۵ به‌عنوان ارزان‌ترین میانرده امسال سامسونگ پنج میلیون و ۳۰۰ قیمت خورده اما گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت تا ۱۰۷ میلیون به‌فروش می‌رسد.
 

 
 

گلکسی A۵۵ جزو کامل‌ترین میانرده‌های بازار است که بیش از ۲۰ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود. خرید A۵۴ در اولین روز‌های تابستان امسال ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان آب می‌خورد و قیمت گلکسی A۳۴ به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ رسیده است.

گلکسی S۲۳ FE نیز که نسخه طرفداری از پرچمداران سامسونگ است، با حول‌وحوش ۲۵ میلیون قابل خریداری است. قیمت روز گوشی سامسونگ در بازار موبایل را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت گوشی سامسونگ
گوشی مدل
گلکسی A۰۵ (نسخه ۶۴ گیگابایت) پنج میلیون و ۳۰۰ تومان
گلکسی A۱۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
گلکسی A۲۵ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
گلکسی A۳۴ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
گلکسی A۳۵ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
گلکسی A۵۴ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۱۹ میلیون و ۱۰۰ تومان
گلکسی A۵۵ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
گلکسی S۲۳ FE (نسخه ۲۵۶ گیگابایت)  ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
گلکسی S۲۴ اولترا (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۶۴ میلیون تومان
گلکسی S۲۴ اولترا (نسخه یک ترابایت) ۱۰۷ میلیون تومان