نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

نمی‌شود و نمی‌گذارند نشان از ضعف است

فارس_ کنفرانس خبری ستاد انتخاباتی آینده‌سازان ایران در شیراز برگزار شد.

کلمه نیوز_ نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر قالیباف برای رسیدن به این جایگاه سلسله مراتب را طی کرده و صفر کیلومتر نیست.

جعفر قادری در یک نشست خبری در ستاد انتخاباتی آینده سازان ایران و در حمایت از دکتر قالیباف اظهارداشت: این نامزد انتخاباتی بیشترین اهتمام به برنامه، تعاملات و اجرا داشته است.

وی با بیان اینکه برای انتخاب یک گزینه مطلوب و مناسب باید فرصت‌ها، چالش‌ها و ظرفیت‌های کشور را بررسی کنیم، افزود: در چارچوب نظام فکری، تجربیات و نظریات خود به این تشخیص رسیده‌ام که این نامزد انتخاباتی می‌تواند با توجه به تسلطی که به به حوزه قانونگذاری و اجرا دارد سکان مدیریتی کشور را در دست گرفته و به بهترین نحو آن را هدایت کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجلس یازدهم مصوبات بسیار خوبی با حمایت و راهبری دکتر محمدباقر قالیباف شکل گرفت، خاطرنشان کرد: نمی‌توان کاستی‌ها را انکار کرد اما باید قوانین کلیدی و کارهای پخته و منسجمی که انجام گرفته را نیز مورد توجه قرار داد.

قادری تصریح کرد: در طول فعالیت مجلس یازدهم شاهد بودم که دکتر قالیباف به عنوان رئیس مجلس برای برنامه هفتم توسعه وقت زیادی گذاشت و بیشترین اهتمام را به مباحث استفاده از فناوری اطلاعات، اجرایی سازی قوانین، مردمی سازی و شفاف سازی داشت.

وی در خصوص اینکه رئیس جمهور اسبق اعلام کرده که قانون راهبری لغو تحریم از سوی مجلس یازدهم بسیار کار اشتباه و ضربه زننده‌ای بوده است، گفت: اتفاقا از نظر ما این قانون افتخار مجلس است و مورد تمجید دلسوزان نظام و مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس اضافه کرد: قانون جهش تولید دانش بنیان و قانون تسهیل موانع کسب و کار و دیگر قوانین در این راستا در دوره گذشته مجلس بسیار اثرگذار در حوزه اقتصادی بوده و موجب شد تا رشد اقتصادی متوقف شده در ۱۰ سال قبل از شروع دولت سیزدهم را به حرکت درآورد.

قادری همچنین با اشاره به تعاملات بسیار خوب دکتر قالیباف با مسئولان و مردم، یادآور شد: ایشان در زمان شهرداری تهران بدون توجه به تحریم‌های داخلی و خارجی زمینه فعالیت‌های خود را به بهترین شکل فراهم و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد که اینکار ناشی از توانمندی بسیار بالای ایشان است.

وی با بیان اینکه دکتر قالیباف برای رسیدن به این جایگاه سلسله مراتب را طی کرده و صفر کیلومتر نیست، گفت: برای وضعیت فعلی کشور بهترین گزینه که بتواند در چارچوب قانون اساسی سیاست‌های کلان کشور را دنبال کرده و بدون خدشه به امنیت ملی با اتخاذ راهبردها و رویکردهای موثر کشور را در مسیر رشد و پیشرفت و اقتدار قرار دهد، ایشان است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه در خصوص اینکه گفته می‌شود که حضور شما در ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف برای تصدی پست و احتمالا وزارت اقتصاد است، عنوان کرد: بنده چشم‌داشتی به این مباحث ندارم.هدف ما کمک کردن است تا در ادامه مجلس و دولت همراه و هماهنگ باشند که در این فضا کار کردن قطعا راحت‌تر خواهد بود.

سعید زحمت‌کشان، رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آینده‌سازان ایران دکتر محمدباقر قالیباف در جنوب کشور در ابتدای این نشست با تاکید بر اهمیت مشارکت آحاد جامعه در انتخابات سرنوشت‌ساز پیش‌رو، مطرح کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فرصتی فراهم شده تا طیف‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی در این عرصه سیاسی به رقابت بپردازند و خوشبختانه این موضوع محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب گزینه اصلح علاوه بر مشارکت از اولویت‌های جدی ما در عرصه انتخابات است، افزود: هر چند کاندیداها از پیشنیه مدیریتی لازم برای انتخاب به عنوان ریاست‌جمهوری برخوردارند اما ملاک و معیار انتخاب باید شخصیت اصلح به نسبت دیگر نامزدها باشد تا بتواند مدیریتی مناسبی در قوه مجریه داشته باشد.

زحمت‌کشان در رابطه با فعالیت‌های انجام گرفته ستاد آینده‌سازان ایران در استان‌های جنوبی با محوریت فضای مجازی تشریح کرد و گفت: اولویت ما در تبلیغات و تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های دکتر قالیباف در بستر فضای مجازی و با بکارگیری سکوهای داخلی و خارجی هدف‌گذاری شده است که با همکاری مسئولان این ستاد در کمیته‌های تخصصی مختلف و همچنین فعالیت‌های میدانی در مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت با مشارکت مردم به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی تجربه و پیشنیه مدیریتی این نامزد انتخاباتی را یکی از ملاک‌های انتخاب شخصیت عالی در قوه مجریه معرفی کرد و گفت: تشکیل دولت چهاردهم و معرفی کابینه یکی از اقدامات اولیه رئیس‌جمهور آتی است که فرد منتخب اگر کارآمد و تجربه مدیریتی لازم و بیشتری نسبت به دیگر کاندیداها داشته باشد؛ دولت جدید با توان بالایی امکان خدمت به مردم خواهد داشت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد آینده‌سازان در این کنفرانس خبری در رابطه با اجماع برخی از نامزدهای هم‌سو این رقابت‌های انتخاباتی گفت: هر گونه تصمیم و اجماع‌سازی در این رابطه بر اساس راهبردهای جبهه انقلاب است که شائبه‌های اخیر مطرح شده در رابطه با کناره‌گیری برخی از کاندیداها صرفا جنبه گمانه‌زنی دارد و هر گونه تصمیمی در این رابطه به صورت فراگیر و رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.