با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد؛

آیین تقدیر از مقام آوران مسابقات یکشنبه‌های ورزشی خوابگاه‌های دختران

فارس_ آیین تقدیر از مقام آوران مسابقات یکشنبه‌های ورزشی خوابگاه‌های دختران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور رییس دانشگاه برگزار شد.

کلمه نیوز_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین ضمن قدردانی از تلاش مسوولان معاونت فرهنگی و دانشجویی و فعالان مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، از مقام آوران مسابقات یکشنبه‌های ورزشی خوابگاه‌های دختران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به مزایای ورزش و اثرات آن بر جسم و روان افراد، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور، نشاط و همدلی بین دانشجویان داخلی و خارجی عنوان کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اعلام اینکه ۶۱ درصد از کارکنان و تلاشگران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بانوان تشکیل می دهند، ورزش بانوان و تلاش در این حوزه را بسیار ارزشمند خواند و از بانوان فعال دانشگاه در زمینه های مختلف مانند حوزه های پژوهشی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، فرهنگی و دانشجویی، قدردانی کرد.

مسابقات یکشنبه های ورزشی خوابگاه های دختران از نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ تا بیست و هفتم خرداد سال جاری، در هشت خوابگاه دخترانه و سه خوابگاه دانشجویان غیر ایرانی در هشت رشته دارت، طناب زنی، تنیس ‌روی‌ میز، داژبال، طناب کشی، فوتبال روی میز، روپایی و بازی های الکترونیک و با شرکت بیش از هزار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

در این سری از مسابقات، ۲۸ نفر مقام نخست، ۲۸ نفر مقام دوم و ۲۸ نفر مقام سوم کسب کردند که به آنان حکم قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

این مسابقات با حضور دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه، دکتر «مریم تقوا» مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و رئیس مرکز طبی دانشجویان، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه و مهندس «امین دانشور» مدیر تربیت بدنی دانشگاه خاتمه یافت.