دکتر داود فریدفر رئیس ستاد کشوری ایران ما دکتر مسعود پزشکیان:

حضور حماسی ملت بزرگ ایران ما در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری موجب پیشرفت کشور است

داود فریدفر ، رئیس ستاد کشوری ایران ما دکتر مسعود پزشکیان طی پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

کلمه نیوز_ داود فریدفر ، رئیس ستاد کشوری ایران ما دکتر مسعود پزشکیان طی پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران ما ، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با وجود وسوسه های دشمنان قسم خورده این آب و خاک ، برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ، جلوه های باشکوه وفاداری و اعتقادی بود که‌، در پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب و در جهت تثبیت اقتدار و امنیت و تضمین پیشرفت کشور آفریده شد.

با تبریک این پیروزی بزرگ ملی ، به محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) که بلاشک تدابیر معظم له، از موجبات این پیروزی بزرگ و تقویت مردم‌سالاری دینی بوده است و نیز تمامی ملت بزرگ ایران نیز که به رغم همه فشارها و تحریم‌ها و دلسردی ها، با حضور فعال ، پرشور و آگاهانه‌ی خود جناب دکتر مسعود پزشکیان را انتخاب نمودند، تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

اعتماد قاطع ملت شریف ایران اسلامی به ایشان ، به‌عنوان شخصیتی برجسته و برخوردار از سوابق روشن و افتخارآمیز انقلابی و اسلامی ، فصل دیگری از مردم سالاری دینی ، اقتدار و تعالی کشور را پیش روی دیدگان دنیا قرار داد.

اینجانب داود فریدفر ، رئیس ستاد کشوری ایران ما دکتر پزشکیان ، با افتخار و مسرت فراوان ، انتخاب شایسته جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان ، به عنوان «رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران» و جلب اعتماد قاطع میلیون‌ها نفر از آحاد و صنوف مختلف مردم شریف و امیدوار ایران ما ، با حمایت نخبگان ، اندیشمندان ، متفکران ، فرهنگیان ، دانشجویان و اکثریت آحاد ملت ، جهت سپردن امانت و مسئولیت خطیر سکانداری دستگاه عظیم اجرایی کشور ، به یکی از فرزندان برومند خود ، که البته مرهون عنایت ویژه ایشان به تهیدستان و ضعیفان و محرومان ، همچنین عدالت محوری ، فسادستیزی و نیز احترام خاص به دیدگاه‌های کارشناسی بوده است را ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رجاء واثق داریم ، دولت چهاردهم تحت مدیریت شایسته ایشان ، با استعانت از درگاه خداوند متعال در جهت تحقق آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری و اعتلای همه جانبه کشور و نوید دهنده تصمیماتی عدالت‌خواهانه و درست برای ایران، به‌ ویژه در حوزه صنعت ، معدن و تجارت و اقتصاد ، توسعه و تعمیق بازار سرمایه ، رشد سرمایه گذاری و تولید ، بهبود فضای کسب و کار ، کسر مالیات مشاغل در بودجه عمومی کشور و بهبود معیشت عامه مردم ، توسعه روابط بین الملل براساس سه اصل عزت ، حکمت و مصلحت ، گام‌های اساسی را برخواهد داشت.

در ادامه؛ از اعضای محترم شورای نگهبان که ابتدا دکتر پزشکیان را واجد صلاحیت نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تشخیص و سپس شرایط را برای مشارکت حداکثری ملت در انتخاب ایشان به عنوان اصلح فراهم نمودند،

همچنین از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که فضای مناسبی برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های نامزدها و انتخاب اصلح بوجود آوردند تقدیر و تشکر می نمایم.

در پایان از تمامی مسئولین کشوری و لشگری ، رقبای محترم ایشان ، نخبگان ، دانشگاهیان ، فرهنگیان ، کارگران ، کشاورزان ، صنعتگران و همه اقشار مختلف جامعه نیز دعوت می‌نمایم ، تا با همکاری و همدلی ، در ساختن ایرانی آباد و پیشرفته ، با جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ، هم‌صدا و هم‌قدم شوند،

چرا که پیروزی طبیب ملت ایران ما ، سرآغاز فصل جدیدی از تلاش و کار کارشناسی ، برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ساختن ایرانی قوی و سربلند است.»

داود فریدفر ، رئیس ستاد کشوری ایران ما دکتر مسعود پزشکیان

“والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته”