مدیرکل صمت فارس:

رشد کمی و کیفی در تولید مستلزم پویایی و پایداری جهش تولید، افزایش توان رقابت پذیری و توجه به بهره‌وری تولید است

فارس_ مدیرکل صمت فارس گفت: رشد کمی و کیفی در تولید مستلزم پویایی و پایداری جهش تولید، افزایش توان رقابت پذیری و توجه به بهره‌وری تولید است.

کلمه نیوز_ سه شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ در پانصد و هشتاد و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و حضور دستگاههای ذیربط استانی ، مدیران عامل بانک ها و مدیران بنگاه های اقتصادی چالشهای پیش روی بنگاه ها از جمله تعیبن تکلیف بدهی مالیاتی، ترخیص کالا، تقسیط بدهی بحث و بررسی و مصوبات لازم تصویب و به دستگاهای ذی ربط ابلاغ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در این کارگروه چالش‌های ۱۹ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و رفع موانع و تسهیل مشکلات ۴ بنگاه اقتصادی بازمینه فعالیت تولید انواع کشنده و کامیونت ، انواع کاشی و سرامیک ، لوله های GRP، و… حل و فصل شد.

ایزدی با اشاره به افزایش تولید کمی و کیفی در بنگاه های تولیدی و اقتصادی استان فارس اظهار داشت: تحقق جهش تولید و رشد کمی و کیفی در این زمینه مستلزم پویایی و پایداری جهش تولید، افزایش توان رقابت پذیری در اقتصاد، توجه به بهره‌وری تولید است.