سومین پروژه شهرداری بندرعباس در هفته دولت کلنگ زنی شد/ احداث پارک در محله اسلام‌آباد بندرعباس

هرمزگان/ کلمه نیوز-عملیات اجرایی و کلنگ زنی جهت احداث پارک در محله اسلام‌آباد بندرعباس به عنوان سومین پروژه شهرداری درهفته دولت آغاز شد.

عملیات اجرایی پارک در محله اسلام‌آباد با حضور رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار بندرعباس مدیر منطقه ۴ شهرداری، جمعی از مسئولان ،خبرنگاران و مردم محله آغاز شد.

شهردار بندرعباس، در این آئین با گرامیداشت هفته دولت گفت: این سومین پروژه‌ای ست که در این هفته کلنگ‌زنی می‌شود و این پروژه شهری در محله قدیمی و با اصالت و با هویت اسلام‌آباد شهر بندرعباس قرار دارد.

مهدی نوبانی با بیان اینکه مساحت این پارک یک و نیم هکتار است، توضیح داد: محوطه این پارک جدید شامل فضای بازی برای کودکان، زمین های ورزشی، مسیر پیاده‌روی و سایر امکانات لازم برای یک پارک کامل می باشد.

وی عنوان کرد:  این پارک دربازۀ زمانی دوازده ماهه به بهره‌برداری می‌رسد که در فاز ۱ و۲ اجرایی خواهد شد.

وی، ادامه داد: فاز اول که شامل زمین ورزشی است تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و در فاز دوم سایر بخشها اجرایی و به مردم شریف شهر بندرعباس هدیه خواهد شد.

شهردار بندرعباس اعتبار این پروژه را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد این پروژه در قلب محله اسلام آباد به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم شهری بندرعباس تبدیل شود.

پایان خبر/