واکنش نویر به قرعه بایرن در لیگ قهرمانان

مانوئل نویر از رقابت با تیم‌های قدرتمند در لیگ قهرمانان استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. در شکل جدید برگزاری این رقابت‌ها هر تیم هشت بازی شامل چهار بازی خانگی و چهار بازی خارج از خانه انجام می‌دهد و هشت تیم برتر از حیث امتیازی به دور حذفی صعود خواهند کرد.

مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید اظهار نظر کرد و گفت: بازی‌های بسیار جذابی مقابل حریفان بسیار خوب خواهیم داشت. با اطمینان وارد مرحله جدید لیگ قهرمانان می‌شویم و باید در گام نخست به صعود به دور حذفی فکر کنیم. می‌خواهیم نشان دهیم که چگونه می‌توانیم تیم‌های دیگر را شکست دهیم، مخصوصا مقابل تیم‌های برتر.

او در بخش دیگر درباره رقیبان بایرن در این فصل نیز گفت: بارسلونا و پاری سن‌ژرمن فصل را خوب آغاز کردند. ما دوباره هانسی فلیک و کادر مربیگری‌اش را خواهیم دید و مشتاقانه منتظر دیدار با بارسلونا هستیم تا با فلیک روبرو شویم. شاختار نیز سال‌هاست که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند و تجربه خوبی در این رقابت‌ها دارد. بنفیکا تیم بسیار قدرتمندی است که در سال‌های اخیر بارها نشان داده توانایی صعود به دور حذفی را دارد. ما در دیدار مقابل دینامو زاگرب هم به هیچ عنوان حریف را دست کم نخواهیم گرفت.

بعد از توماس مولر و ایلکای گوندوغان، مانوئل نویر نیز تصمیم به خداحافظی از تیم ملی فوتبال آلمان گرفت. نویر از سال ۲۰۱۰ به دروازه‌بان شماره یک ژرمن‌ها تبدیل شد و با انجام ۱۲۴ بازی ملی، موفق به ثبت ۵۱ کلین‌شیت شد. کاپیتان سابق ژرمن‌ها، سال ۲۰۱۴ به قهرمانی جام جهانی رسید و حالا تمرکزش روی بایرن خواهد بود.

بایرن‌مونیخ باید فردا یکشنبه در بوندسلیگا به مصاف تیم فرایبورگ برود. باواریایی‌ها با ۳ امتیاز هفته نخست اکنون در میان تیم‌های بالانشین جدول قرار دارند.

انتهای پیام