معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آماده میزبانی شهرآورد پایتخت

مرکزی-کلمه نیوز-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با تصمیم سازمان لیگ و موافقت مسؤولان استان، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر فوتبال در اراک برگزار می‌شود.

بهنام نظری اظهار داشت: طی گفتگوی تلفنی با رئیس سازمان لیگ فوتبال، تأکید شد که هیئت رئیسه سازمان لیگ معتقدند استان مرکزی و شهر اراک ظرفیت برگزاری شهرآورد پایتخت را دارد و بر این اساس تصمیم به برگزاری دیدار تیم‌های استفاده و پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گرفته شد.

رئیس کمیسیون امنیت ورزش استان مرکزی تصریح کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) یکی از ورزشگاه‌های مجهز و استاندارد کشور است که از سیستم کمک داور ویدئویی بهره می‌برد و در حال حاضر دیدارهای خانگی تیم آلومینیوم با حضور تماشاگران در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری این دیدار در روز چهارشنبه ۴ مهر به میزبانی تیم استقلال، خاطرنشان کرد: در خصوص نحوه میزبانی و حضور علاقه‌مندان فوتبال و هواداران دو تیم در ورزشگاه، تصمیمات لازم پس از برگزاری نشست کمیسیون امنیت ورزش استان با هماهنگی سازمان لیگ، اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.