پنجمین آیین ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان فارس برگزار شد

فارس_ پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان فارس همراه با پخش زنده سخنرانی دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی در شیراز برگزار شد.

کلمه نیوز_ پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان فارس همراه با پخش زنده سخنرانی دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۴ مهر با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس بصورت ارتباط تصویری با سراسر کشور در سالن امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد.

در ابتدای این آیین سردار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس به بیان نقش پیشکسوتان دفاع مقدس در ماندگار نمودن این حماسه عظیم پرداخت و در ادامه آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خصوص اهمیت هفته دفاع مقدس و جایگاه پیشکسوتان دفاع مقدس و ضرورت تبیین این حماسه عظیم به نسلهای جدید سخنرانی کرد.

روایتگری رضا رودکی پیشکسوت دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس ادامه این رویداد بود که همزمان در سراسر کشور در استان فارس به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس برگزار شد.

پایان‌بخش این مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مسوولان کشوری و لشکری و پیشکسوتان دفاع مقدس بود که همزمان با سراسر کشور به صورت زنده در سالن امام علی سپاه فجر پخش شد.