با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

سومین نشست کمیته درمان و حمایت های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در سال جاری برگزار شد

فارس_ در سومین نشست کمیته درمان و حمایت های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس در سال جاری، راهکارهای عملیاتی در خصوص توسعه ارایه خدمات درمانی به معتادان متجاهر پیگیری شد.

کلمه نیوز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست که صبح امروز برگزار شد، بر ضرورت پیگیری درمان و حمایتهای درمانی از معتادان متجاهر، تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» همچنین از همکاری سازمان های مرتبط و اعضای این کمیته در زمینه ساماندهی اقدامات این حوزه در مراکز درمانی استان قدردانی کرد.

«ارسطو ترکمان منش» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس نیز در این نشست از تلاشگران حوزه مبارزه با مواد مخدر به ویژه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این حوزه، قدردانی کرد.

دکتر «علیرضا صحراگرد» سرپرست دفتر اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز دیگر عضو این نشست بود که توضیحاتی در مورد اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص درمان معتادان متجاهر بستری در بیمارستان های دولتی و پوشش بیمه‌ای آنان ارایه داد.

دیگر اعضای این کمیته پیرامون موارد مطرح شده در این نشست و اقدامات انجام شده در حوزه زیرمجموعه خود و درمان و حمایت های اجتماعی از معتادان متجاهر، مطالبی عنوان کردند و پیگیری درمان آنان با همکاری بیمه های پایه نیز، مورد تبادل نظر قرار گرفت.

این نشست، صبح روز سه شنبه، سوم مهر ۱۴۰۳ در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور نمایندگان نهادها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی و نظامی و انتظامی استان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.