واکنش فلیک به نخستین شکست فصل بارسلونا

سرمربی آبی اناری‌ها بعد از شکست سنگین برابر اوساسونا اعتراف کرد که انتظار چنین نمایش ضعیفی را از تیمش نداشت.

به گزارش ایسنا، بارسلونا بعد از ۷ پیروزی پیاپی در لالیگا طعم شکست را چشید.

آبی اناری‌ها در هفته هشتم لالیگا میهمان اوساسونا بودند و با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خوردند.

به نوشته مارکا، فلیک در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید این شکست‌ها را قبول کرد. بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و این یک واقعیت است. به نظرم مسئولیت من حمایت از بازیکنان است با این حال باید بگویم که انتظار چنین شکستی را نداشتم.

او ادامه داد: به بازیکنان گفتم که باید این شکست را فراموش کرد و راه خود را ادامه داد. روز سه‌شنبه و یک‌شنبه هم بازی داریم و باید روی این بازی‌های تمرکز کرد. ما در مسیر درستی قرار داریم. این یک شکست بود و باید آن را قبول کرد. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و اشتباهات بدی داشتیم. اگر کسی مسئول شکست باشد آن من هستم. امیدوارم که این شکست را فراموش کنیم و روز سه‌شنبه تیم دیگری را ببینیم. ما اشتباهات بدی داشتیم این درحالی بود که حریف بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

فلیک درباره داوری گفت: به نظرم قبل از گل دوم اوساسونا خطایی رخ داد البته اطمینان ندارم چرا که صحنه را به خوبی ندیدم. ماموریت من صحبت کردن با داوران نیست. به هر حال داور تصمیم می‌گیرد و VAR هم وجود دارد. 

او درباره تعویض لواندوفسکی گفت: لواندوفسکی به استراحت نیاز داشت. او بازیکن بسیار خوبی است اما طبیعی است که هر ۳ روز بازی کردن او را هم خسته کند. این تعویض به خاطر خود او بود.

فلیک در پایان گفت: من به دنبال عذر و بهانه نیستم اما تیم مصدومان زیادی دارد و این شرایط را سخت کرده است. با بازگشت بازیکنان مصدوم شرایط ما هم بهتر خواهد شد.

انتهای پیام