دنده عقب فولکس‌واگن در مسیر سودآوری

گروه اقتصادی: فولکس‌واگن پیش‌بینی سود خود را با کاهش تقاضای خودرو دوباره کاهش داد. به گزارش ایسنا، فولکس‌واگن برای دومین‌بار در سال جاری سودآوری خود را کاهش داده و هشدار داد که کاهش تقاضا سودآوری خودروساز آلمانی را کاهش می‌دهد زیرا با اتحادیه‌ها بر سر کاهش مشاغل احتمالی و تعطیلی بی‌سابقه کارخانه‌ها مخالف است. این […]

گروه اقتصادی: فولکس‌واگن پیش‌بینی سود خود را با کاهش تقاضای خودرو دوباره کاهش داد.

به گزارش ایسنا، فولکس‌واگن برای دومین‌بار در سال جاری سودآوری خود را کاهش داده و هشدار داد که کاهش تقاضا سودآوری خودروساز آلمانی را کاهش می‌دهد زیرا با اتحادیه‌ها بر سر کاهش مشاغل احتمالی و تعطیلی بی‌سابقه کارخانه‌ها مخالف است.

این خودروساز اعلام کرد که اکنون شاهد حاشیه سود عملیاتی ۵.۶ درصدی است. این میزان در مقایسه با پیش‌بینی ۷ درصدی در ماه جولای، زمانی که فولکس واگن قبلاً انتظارات خود را کاهش داده بود، کاهش یافته است که تا حدی به دلیل هزینه‌های مورد انتظار ناشی از تعطیلی کارخانه آئودی در بلژیک است.

هر سه خودروساز بزرگ آلمانی، فولکس‌واگن، مرسدس بنز و بی‌ام و در مورد سود خود در ماه‌های اخیر هشدار داده‌اند. این خبر به برند فولکس واگن کمک می‌کند تا ظرفیت مازاد در آلمان را کاهش دهد.
فولکس واگن اکنون انتظار دارد که جریان نقدی خالص در بخش خودرو به حدود ۲ میلیارد یورو برسد که نسبت به ۴.۵ میلیارد یورو قبلی کاهش یافته است.بلومبرگ گزارش کرد که فولکس واگن عنوان کرد که تحویل جهانی این شرکت از ۹.۲ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۳ به حدود ۹ میلیون دستگاه در سال جاری کاهش خواهد یافت. این خودروساز پیش از این افزایش ۳ درصدی را پیش‌بینی کرده بود.