با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت؛

نشست شورای اداری شهرستان های داراب و زرین دشت برگزار شد

فارس_ نشست شورای اداری شهرستان های داراب و زرین دشت با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین مسوولان شهرستانی، با پیگیری اولویت های سلامت داراب و زرین دشت، برگزار شد.

کلمه نیوز_ در ادامه سفر امروز «حمیدرضا حاجی بابایی» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مهندس «طاهر موهبتی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان داراب از ابتدای صبح امروز، نشست شورای اداری این شهرستان تشکیل و پیرامون راهکارهای توسعه سلامت شهرستان های داراب و زرین دشت، هم اندیشی صورت گرفت.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان، سردار «نیلفروشان» معاون عملیاتی سپاه پاسداران و جمعی از سردمداران حزب الله لبنان گفت: در راستای رفع چالش های شهرستان، نیاز است ضمن برگزاری نشستی با حضور نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، مسوولان حوزه های مختلف و فرمانداران شهرستان های داراب و زرین دشت، نیازمندی ها جمع بندی و در سطح کلان پیگیری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، گفت: در سفر به استان فارس، از بیمارستان های حضرت امام حسن مجتبی(ع)، بیمارستان در حال ساخت امام علی (ع) داراب، پروژه ساخت بیمارستان جنت شهر و مرکز خدمات جامع سلامت شهدای اعراب چگینی بخش فسارود بازدید شد.

«طاهر موهبتی» ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری در خصوص تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام سلامت افزود: در این بازدید ها چالش ها، دغدغه ها، توانمندی ها و نیازمندی ها بررسی شد و امیدواریم با مشارکت بیش از پیش خیرین، این مسائل به زودی رفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین «خسروی» امام جمعه شهرستان داراب نیز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله، به بیان چالش ها و دغدغه ها در حوزه های مختلف شهرستان داراب پرداخت و خواستار نگاه ویژه و همکاری بیش از پیش مسوولان کشوری و استانی شد.

همچنین «محمدجواد عسکری» نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران این آئین بود که ضمن تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، از مسوولان کشوری برای حضور در شهرستان داراب قدردانی کرد و گفت: اساس فعالیت ما خدمت به مردم است و دغدغه ها و چالش های مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در سطح استانی و کشوری پیگیری می شود.

او در ادامه به بیان توانمندی ها و نیازمندی های شهرستان داراب و زرین دشت در حوزه های مختلف پرداخت.

در این‌ نشست روسای سازمان ها و ادارات مختلف شهرستان های داراب و زرین دشت، چالش ها، پیشنهادات و نظرات خود را بیان کردند و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز دستورات لازم برای مرتفع کردن موارد مطرح شده صادر کرد.

«امیر ساکی» مدیرکل دفتر منابع توسعه فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز،از دیگر مسوولان حاضر در این نشست بودند.